Alles over de nieuwe 2022 Yamaha R7

Alles over de nieuwe 2022 Yamaha R7

Aangedreven door Yamahas succesvolle en geliefde CP2-motor die bekend staat om zijn krachtige en lineaire koppelverloop, betrouwbaarheid en lage gebruikskosten, is de nieuwe R7 klaar om de markt van middengewichten te transformeren. Voorzien van een uniek kuipwerk en de beste specificaties, waaronder radiaal geplaatste voorremmen, upside-down voorvork en een A&S-koppeling, is de R7 een nieuwe motorfiets die geweldige Supersport-prestaties en uitstekend rijgedrag biedt in de agressieve stijl van de R-serie. En dat alles tegen een zeer concurrerende prijs.

Deze adembenemende machine is licht, compact en wendbaar en ontworpen om motorrijders optimale controle en de grootste funfactor in zijn klasse te geven, of ze nu op het circuit of op de weg rijden. Deze Supersport ligt echt binnen het bereik van elke motorrijder die deel wil uitmaken van de R-World. R7 is een droom die is uitgekomen en is verkrijgbaar in uitvoeringen met volledig vermogen en met 35 kW. Daarmee is deze superbike klaar om een nieuw publiek aan te trekken en de wereld van Supersport op zijn kop te zetten.

Op de Nieuwsmotor Facebook-pagina vindt u alle foto's (inclusief die van de opvallende Amerikaanse kleurstelling) van de Yamaha R7 in hoge resolutie: LINK Facebook foto-album

689 cc CP2-motor: sportprestaties met een grote dosis plezier

Door de duidelijke focus op puur rijplezier, toegankelijkheid en betaalbaarheid, vertegenwoordigt de nieuwe R7 een opwindende nieuwe dimensie in de R-serie Supersport-familie. Yamaha's succesvolle 689 cc CP2-motor wordt beschouwd als één van de meest karakteristieke, responsieve en betrouwbare ontwerpen in zijn klasse en is de perfecte krachtbron voor dit nieuwe model.

Met een 270-graden krukas die zorgt voor een onregelmatig ontstekingsinterval, levert de vloeistofgekoelde viertakt-, inline tweecilinder-, DOHC-, CP2-motor met vier kleppen een krachtig lineair koppel over een groot toerentalbereik en daarmee krachtige prestaties bij alle versnellingen en alle toerentallen. Met een maximumvermogen van 73,4 pk (54 kW) en een maximumkoppel van 67 Nm dat al beschikbaar is bij slechts 6.500 toeren, levert de R7 een fantastische acceleratie vanuit stilstand en tijdens het rijden. Daarnaast laten de onregelmatige pulsen van de krukas van 270 graden je hart steeds sneller kloppen naarmate je meer toeren maakt.

Speciale aanpassingen aan de bestaande CP2-motor bestaan uit een nieuwe ECU-specificatie en geoptimaliseerde luchtinlaatkanalen, evenals een herzien ontwerp van de uitlaat en geoptimaliseerde instellingen voor brandstofinjectie. Deze aanpassingen zorgen voor een betere bestuurbaarheid en een soepele en responsieve gasrespons, wat bijdraagt aan de plezierige koppelrijke rijervaring en ook nog eens voldoet aan alle eisen van de EU5-norm. Naast deze speciale aanpassingen heeft de R7 ook een iets kleinere reductiefactor van de secundaire set tandwielen voor een sportiever karakter met een krachtigere acceleratie.

A&S-koppeling: ultieme controle

Een belangrijk nieuw kenmerk van de CP2-motor in de R7 is de introductie van een A&S-koppeling (Assist en Slipper) om soepeler te schakelen en te voorkomen dat de motor te hoge toerentallen maakt en het achterwiel gaat stuiteren, wat resulteert in voorspelbaar en beheersbaar rijgedrag bij het naderen van bochten. Nog een voordeel van de A&S-koppeling van de R7 is dat de koppelingshendel veel lichter te bedienen is, ongeveer 33% lichter dan een standaardkoppeling.

Optioneel Quick Shift Systeem: naadloos opschakelen voor maximale acceleratie

R7-rijders kunnen een optioneel Quick Shift Systeem (QSS) op hun nieuwe Supersport laten monteren door de Yamaha-dealer die de motorfiets levert. Dit eenvoudige maar effectieve QSS heeft een schakelaar op de schakelpook om opschakelen te detecteren. De ECU onderbreekt dan onmiddellijk de stroomtoevoer naar de transmissie voor een paar milliseconden, zodat de rijder sneller en soepeler vol gas kan geven voor ongelooflijke acceleratie.

Slank en licht frame: ultra-responsief rijgedrag met wendbaarheid in de bochten

De slanke en compacte vorm zijn twee van de bijzondere kenmerken van de R7. Deze nieuwe Supersport heeft een lichtgewicht ruggengraatframe dat is ontworpen voor responsief en wendbaar rijgedrag in combinatie met snel en behendig bochtenwerk.

Een strak gemonteerde aluminium middenbeugel draagt bij aan de scherpe stuurprestaties van de motorfiets op het circuit en op de weg. Het stalen frame met hoge treksterkte bestaat uit buizen van verschillende sterktes op belangrijke locaties om een optimale stijfheidsbalans te realiseren.

Volledig instelbare 41 mm upside-down voorvork: makkelijk aan te passen aan circuit of weg

Er is veel aandacht besteed aan het ontwerp van het nieuwe wielophangingspakket van de R7 die optimale voorwielgrip biedt in bochten en bij het remmen. De nieuwe 41 mm upside-down voorvork van KYB zorgt voor hoge stabiliteit en een zelfverzekerde wegligging op racecircuits en kronkelende wegen. Het stevige en voorspelbare gevoel van voorwielgrip is het resultaat van een onder zwaartekracht gegoten bovenste kroonplaat en een onderste kroonplaat van gesmeed aluminium.

De R7 kan door de rijder worden afgesteld op verschillende omstandigheden en deze voorvork van de Supersport-klasse is voorzien van zowel een volledig instelbare veervoorspanning als rebound- en compressiedemping Met compressiedemping in de rechterpoot van de vork en rebound-demping in de linkerpoot van de vork zijn aanpassingen snel en gemakkelijk aan te brengen.

Voor nauwkeurige besturing met precieze feedback biedt de hoogwaardige upside-down voorvork van de R7 een steile balhoofdhoek van 23,7 graden met een naloop van 90 mm. Met een compacte wielbasis van 1.395 mm en een 51/49 gewichtsverdeling voor/achter is deze nieuwe Supersport gebouwd om hard en snel bochten te nemen.

Nieuw ontworpen link-type Monocross-achterwielophanging

De R7 heeft een nieuw ontworpen link-type Monocross-achterwielophanging met dempingseigenschappen en een veerconstante die zijn afgestemd op het sportieve karakter van de motorfiets. De schokbreker is horizontaal geplaatst om het zwaartepunt naar het midden te verplaatsen voor een grotere wendbaarheid en is voorzien van instelmechanismen voor de veervoorspanning en rebound-demping, waardoor het R7-chassis snel kan worden aangepast aan gebruik op het circuit of op de weg.

Supersport-rijpositie: clip-ons, verstelset voor voetsteunen en solozadel

De sportieve rijpositie van de R7 is het resultaat van vele uren aan testritten door fabriekscoureurs en het gebruik van clip-ons onderstreept het echte Supersport-DNA van de motorfiets. Na experimenten met een breed scala aan configuraties voor het stuur, zadel en de voetsteunen, is het eindresultaat ontworpen om een sportieve en toch aanpasbare rijpositie te creëren die veel bewegingsvrijheid biedt om je lichaam te verplaatsen in verschillende rijsituaties, met name bij racecircuits en kronkelende wegen.

Een belangrijk kenmerk is het ontwerp van de zitting dat smal is aan de binnenkant van de dijen van de rijder en breder is aan de achterkant, waardoor maximale bewegingsvrijheid mogelijk is. De backsweep- en drop-hoek van het clip-on-stuur en de positie van de voetsteun verstelset zijn zorgvuldig gekozen om een voorovergebogen rijhouding mogelijk te maken waarmee de rijder profiteert van optimale controle en de grootst mogelijke aerodynamische efficiëntie. De mogelijkheid om dicht op de motorfiets te kruipen wordt verder ondersteund door de tankafdekking met uitsparingen voor de knieën. Met deze knieruimte kan de rijder de motorfiets stevig vastgrijpen tijdens het remmen en in bochten.

Het solozadel beschikt over een bump stop en heeft een passagierskussen op de achterkant. De optionele zadelkap uit het Yamaha Genuine-accessories assortiment kan eenvoudig op de R7 worden gemonteerd voor rijders die alleen solo rijden.

Radiaal geplaatste remklauwen en radiale hoofdcilinder: uitstekende prestaties met vingertopbediening

De unieke kenmerken van de R-serie zijn in de R7 terug te vinden in het hoogwaardige voorremsysteem met radiaal geplaatste vierzuigerremklauwen die een nauwkeurige en uniforme remkracht leveren voor de ultieme vingertopbediening. Dit geavanceerde voorremsysteem bevat ook een radiale Brembo-hoofdcilinder die lineaire remdruk levert voor betere controle tijdens het afremmen.

Ultra-atletische afmetingen: de zoektocht naar perfecte controle

Wat de R7 zo'n aantrekkelijke Supersport machine maakt voor een breed scala aan klanten, is het feit dat de motorfiets de rijder in veel verschillende situaties een hoge mate van controle biedt. Een belangrijk element waardoor de R7-eigenaar zich echt één voelt met zijn machine, is de compacte en atletische vormgeving waardoor de rijder de machine de baas is in plaats van andersom.

Met een rijklaargewicht van slechts 188 kg en compacte afmetingen is de motorfiets zeer toegankelijk en kunnen rijders een integraal onderdeel worden van deze nieuwe generatie Supersport. Samen met het optimale zwaartepunt, de lage voorkant en het kleine traagheidsmoment geeft de compacte vormgeving de R7-rijder een gevoel van totale controle die zijn rijvaardigheid en zelfvertrouwen naar nieuwe hoogten voert en tegelijkertijd het genot van een dag op het circuit, een weekendrit of dagelijks woon-werkverkeer vergroot.

Superslank kuipwerk in de traditie van de R-serie: minder luchtweerstand voor optimale prestaties

Het frontale oppervlak van elke Supersport-motorfiets wordt zo klein mogelijk te houden om een hoge topsnelheid te behalen. In dit opzicht heeft de R7 een groot voordeel. De compacte CP2-motor is één van de smalste in de 700-cc klasse en het minimalistische buizenframe houdt de totale afmetingen zo klein mogelijk. Hierdoor heeft Yamaha de slankste R-serie ooit kunnen ontwikkelen, zelfs slanker dan de R3 en R125, en is de R7 één van de meest aerodynamische en efficiënte motorfietsen.

Het kleine frontale oppervlak maakt de R7 niet alleen één van de fraaiste Supersport-modellen, maar levert ook nog geweldige prestaties op. Met hetzelfde maximumvermogen als elke andere Yamaha met een CP2-motor, kan de aerodynamische nieuwe R7 een veel hogere topsnelheid behalen.

Het uiterlijk van de R-serie blijft in ontwikkeling: nog net zo puur en agressief als altijd

Met de stoere 'twin-eye' contourverlichting en de M-vormige luchtinlaat in de stijl van de YZR-M1 MotoGP™-motorfiets bestaat er geen twijfel dat de R7 een volwaardig lid van de R-serie is. De R7 vertegenwoordigt de evolutie van het gezicht van de R-serie en is voorzien van een enkele LED-koplamp die is verzonken in het iconische M-vormige luchtinlaatkanaal, terwijl LED-contourverlichting zich in het twin-eye gedeelte bevindt en er een nieuwe windgeleider aan de onderkant van de inlaat is geplaatst.

Nieuw ontworpen compleet LCD-instrumentenpaneel

De compacte Supersport-cockpit is uitgerust met een nieuw ontworpen lichtgewicht LCD-instrumentenpaneel met hoog contrast en een negatieve weergave, dat duidelijke informatie in een overzichtelijke indeling biedt zodat de R7-rijder zich kan concentreren op de weg voor hem. Het instrumentenpaneel bevat een versnellings- en een schakelindicator plus een QSS-lampje als deze optionele functie wordt gebruikt.

Lichtgewicht tienspaaks lichtmetalen velgen

Voor optimaal stuurgemak, goede wendbaarheid en responsieve vering is de R7 voorzien van lichtgewicht tienspaaks gegoten lichtmetalen velgen. Een 120/70ZR17-voorband biedt veel grip en een brede 180/55ZR17-achterband zorgen voor een stabiele en zelfverzekerde wegligging in bochten en bij het optrekken en remmen.

Technische kenmerken Yamaha R7

  • Compact CP2 689 cc crossplane-motorblok met een hoog koppel
  • Verkrijgbaar in uitvoeringen met volledig vermogen en met 35 kW
  • Ultracompact ontwerp met zuiver R-serie DNA
  • Zeer aerodynamisch gevormde kuip met aluminium onderste afdekking
  • Hoogwaardige 41 mm upside-down voorvork
  • Link-type Monocross-achterwielophanging met nieuw ontworpen schokdemper
  • A&S-koppeling
  • Licht buizenframe met aluminium middenbeugel voor een optimale stijfheidsbalans
  • Clip-on-stuur en lichtgewicht verstelset voor voetsteunen met stijlvolle hielbeschermers
  • Sportieve en aanpasbare voorovergebogen rijhouding
  • Stoere 'twin-eye' LED-contourverlichting in de stijl van de R-serie
  • Krachtige centrale LED-koplamp
  • Lichtgewicht gegoten lichtmetalen tienspaaksvelgen
  • Radiaal geplaatste voorremklauwen met radiale Brembo-hoofdcilinder
  • Supersport-cockpit met compleet LCD-instrumentenpaneel
  • Centraal M-vormig luchtinlaatkanaal
  • Krachtige voor- en achterremmen
  • Slanke brandstoftank van 13 liter met diepe uitsparingen voor de knieën
  • Achterkant in R-serie-stijl
  • 120/70-voorband, 180/55-achterband

Kleuren, beschikbaarheid en prijs van de R7

De nieuwe dynamische R7 is verkrijgbaar in twee kleuropties en krijgt als eerste motorfiets de volgende generatie kleuren en graphics uit de R-serie. De eerste kleuroptie is Icon Blue dat wordt gebruikt op de bovenste kuipdelen en op de onderste aluminium panelen en wielen. De zijkanten van de kuip krijgen een contrasterende donkere matblauwe tint. Het motorblok, de chassispanelen en de swingarm zijn afgewerkt in Crystal Graphite dat het krachtige en dynamische karakter van de R7 accentueert.

De R7 is ook verkrijgbaar in de kleuroptie Yamaha Black met minimale graphics en accenten. Deze glanzend zwarte afwerking geeft de motorfiets een vastberaden uiterlijk dat nog eens wordt versterkt door het motorblok en chassis in Crystal Graphite. Het mooie van deze pure kleurstelling is dat er een breed scala aan bijpassende rijkleding beschikbaar is en dat het ingetogen uiterlijk van de R7 overal de show steelt, van het racecircuit tot de snelweg of de stad.

Leveringen aan Europese Yamaha-dealers beginnen vanaf oktober 2021. Prijzen zijn nog niet bekend gemaakt, dit zal pas in september 2021 gebeuren. 

De wereld van Supersport is aan het veranderen. Hoewel de extremere modellen een vaste aanhang van prestatiegerichte rijders blijven aantrekken, breidt Yamaha het toonaangevende Supersport-assortiment verder uit met de introductie van de nieuwe R7. Dit model laat een nieuwe generatie motorrijders de R-World ontdekken met een uitvoering die volledig vermogen biedt en een 35 kW-uitvoering voor motorrijders met een A2-rijbewijs.

Yamaha R7: respect voor de legende

Geen enkele motorfiets zou zichzelf ooit durven vergelijken met de originele YZF-R7. Er werden in 1999 slechts 500 van deze fabrieksracemotoren geproduceerd om het model gehomologeerd te krijgen voor het Wereldkampioenschap Superbike en de 8 uur van Suzuka. De YZF-R7 werd gereden door legendarische racers zoals Noriyuki Haga en Wataru Yoshikawa en wordt beschouwd als één van de meest exotische en begeerlijke Japanse motorfietsen ooit gebouwd.

De naam van de nieuwe R7 getuigt van respect voor de originele limited edition YZF-R7 superbike. De 2021 R7 draagt deze beroemde naam met trots en is een nieuw soort Supersport die een jonger publiek zal aanspreken. De R7 is gebouwd om de volgende generatie motorrijders kennis te laten maken met de spanning, sensatie en het gevoel een trotse eigenaar te zijn; kenmerkende aspecten van de R-serie.

De nieuwe Yamaha R7: een nieuwe dimensie van de R-World

Hoewel er altijd plaats zal zijn voor de legendarische R1M, R1 en R6 Race, maakt de komst van de nieuwe R7 de R-World toegankelijk voor veel jongere motorrijders die verlangen naar de Supersport-levensstijl.

Jouw toegangsbewijs tot de R-World

Sinds de originele YZF-R1 in 1998 een ware revolutie ontketende in de wereld van Supersport, heeft de Yamaha R-serie zichzelf bewezen als het ultieme assortiment hoogwaardige motorfietsen. Het topmodel van het huidige assortiment is de R1M, de meest geavanceerde productiemotorfiets die ooit door Yamaha is gemaakt. De R-serie biedt circuitrijders een keur aan superieure machines, waaronder de R1 en R6 RACE, ondersteund door tal van GYTR-onderdelen waarmee je de motorfiets kunt afstellen voor maximaal motorvermogen en optimale chassisprestaties. Yamaha streeft ernaar om de ruimste keuze aan Supersport-modellen voor alle rijders aan te bieden, met aan de andere kant van het spectrum de tweecilinder R3 en de eencilinder R125, twee ideale modellen om nieuwere circuit- en wegrijders kennis te laten maken met de R-World.

Share

  • chief
  • ftr

Laatste Nieuws

Motornieuws

Indonesië: vanaf 2050 alleen maar elektrische motorfietsen
Indonesië: vanaf 2050 alleen maar elektrische motorfietsen
In de huidige hype rondom het afschaffen van fossiele brandstoffen, zet Indonesië, qua bevolking het op drie na grootste land ter wereld, ook in op...
Testmotor: test 2021 Royal Enfield Meteor 350
Testmotor: test 2021 Royal Enfield Meteor 350
Door de redactie van Testmotor is de nieuwe 2021 Royal Enfield Meteor 350 tijdens de persintroductie in Rotterdam getest. Hieronder vindt u een sam...
Nieuw: 2021 MV Agusta Brutale 1000 RR
Nieuw: 2021 MV Agusta Brutale 1000 RR
Voor 2021 heeft MV Agusta de Brutale 1000 RR ook geschikt moeten maken voor Euro-5. Qua specificaties is er niets gewijzigd. Waardoor de Brutale 10...
Testmotor: Test 2022 Indian Motorcycle FTR line-up
Testmotor: Test 2022 Indian Motorcycle FTR line-up
Door de redactie van Testmotor.nl is de line-up van de Indian Motorcycle FTR getest. Hieronder leest u de conclusie, de hele test, inclusief foto's...
Testmotor: Test 2022 Indian Motorcycle Chief line-up
Testmotor: Test 2022 Indian Motorcycle Chief line-up
Door de redactie van Testmotor.nl is de 2022 Indian Motorcycle Chief line-up getest. De conclusie leest u hieronder, de hele test, inclusief foto's...

Motorsport

Organisatie Isle of Man TT onthult plannen 2022 en 2023
Organisatie Isle of Man TT onthult plannen 2022 en 2023
Op de avond waarop dit jaar eigenlijk de Senior TT race verreden zou worden kwam de organisatie van de Isle of Man TT met belangrijk nieuws voor de...
Ziggo Sport aast op MotoGP uitzendrechten als vervanging Formule 1
Ziggo Sport aast op MotoGP uitzendrechten als vervanging Formule 1
Ziggo Sport wil de uitzendrechten van de MotoGP voor Nederland verkrijgen, om zo het verlies van de uitzendrechten van de Formule 1 op te vangen. D...
FIM MiniGP World Series in Nederland door RAP georganiseerd
FIM MiniGP World Series in Nederland door RAP georganiseerd
Met gepaste trots kan RAP-Holland bekendmaken dat het de organisatie op zich neemt voor de Nederlandse competitie deel uitmakend van de FIM MiniGP ...
Electric Superbike Twente onthult Delta-XE
Electric Superbike Twente onthult Delta-XE
Onlangs onthulde het studenten team van Electric Superbike Twente hun nieuwe elektrische motorfiets, de Delta-XE. Het is inmiddels de vierde genera...
MotoGP: Oliveira wint de GP van Catalunya
MotoGP: Oliveira wint de GP van Catalunya
Onder goede omstandigheden werd 7e race om het 2021 MotoGP kampioenschap verreden. Op het circuit van Catalunya was Fabio Quartararo de snelste tij...

Motorprijzen

Kymco scooters prijslijst 2021
Kymco scooters prijslijst 2021
Op de 2021 prijslijst van Kymco motorscooters is de line-up grotendeels gelijk aan die van 2020, met daarop ook nu nog een aantal uitlopende Euro4-...
Triumph Motorcycles prijslijst 2021
Triumph Motorcycles prijslijst 2021
Op de 2021 prijslijst van Triumph Motorcycles voor Nederland staan erg veel modellen die vernieuwd zijn om aan de Euro5-homologatie te voldoen. Daa...
Hyosung prijslijst 2021
Hyosung prijslijst 2021
Over de prijslijst van het Chinees/Koreaanse motormerk Hyosung kunnen we kort zijn: daar staan twee betaalbare, lichte cruisermodellen op; de 125 e...
Mash Motors prijslijst 2021
Mash Motors prijslijst 2021
Op de prijslijst van Mash Motorcycles heeft importeur MotoMondo nog een aantal uitlopende Euro4 modellen uit modeljaar 2020 geplaatst, met daarnaas...
Kawasaki motoren prijslijst 2021
Kawasaki motoren prijslijst 2021
Op de 2021 prijslijst van Kawasaki in Nederland staan een aantal nieuwe prijzen voor de Euro5-modellen, met als opvallendste exclusieve nieuwkomer ...

Motorbranche

Leveringsproblemen nieuwe motorbanden groeien
Leveringsproblemen nieuwe motorbanden groeien
Het wordt steeds lastiger om aan nieuwe banden te komen, zo laten de leden van brancheorganisatie VACO in de laatste coronamonitor van de organisat...
Verkoop tweedehands motoren zakt in mei 2021 terug
Verkoop tweedehands motoren zakt in mei 2021 terug
In de maand mei van 2021 wisselden er 20.322 tweedehands motoren van eigenaar, dat is maar liefst 18,4 % minder dan dezelfde maand in 2020. To...
Belgische motormarkt groeit 9% in mei 2021
Belgische motormarkt groeit 9% in mei 2021
De motorfietsmarkt in België kent evenals in Nederland een stijging in het aantal motorfietsen afgelopen maand. In mei 2021 zijn er 9% meer motorfi...
Paaschburg & Wunderlich overgenomen door Bihr
Paaschburg & Wunderlich overgenomen door Bihr
Bihr en de aandeelhouders van Paaschburg & Wunderlich kondigen vandaag aan dat Bihr 100% van Paaschburg & Wunderlich GmbH (hierna P&W) ...
Uitlaatfabrikanten Remus en Kesstech gaan nauw samenwerken
Uitlaatfabrikanten Remus en Kesstech gaan nauw samenwerken
Uitlaatfabrikanten Remus en Kesstech gaan samenwerken in de verkoop en ontwikkeling van uitlaten voor motorfietsen. Remus komt uit Oostenrijk en is...

Motorvacatures

MotorVacature: Store Manager Chromeburner
MotorVacature: Store Manager Chromeburner
Heb jij een passie voor een mooie en goed georganiseerde showroom en dat bij een van de meest succesvolle motorkleding specialisten van Nederland? ...
MotorVacature: marketing stagiair KTM
MotorVacature: marketing stagiair KTM
Gedreven door de passie van meer dan 4000 medewerkers is KTM de grootste Europese motorfietsfabrikant met een omzet van meer dan € 1,5 miljard. We ...
MotorVacature: Commercieel Binnendienst Medewerker Hoco Parts
MotorVacature: Commercieel Binnendienst Medewerker Hoco Parts
Hoco Parts te Barneveld is dé B2B kwaliteitsgroothandel in premium aftermarket motoronderdelen en accessoires en sinds jaar en dag leverancier voor...
MotorVacature: Monteur Hannamax Motorsport
MotorVacature: Monteur Hannamax Motorsport
Hannamax Motorsport zoekt versterking!  Ben jij die technische enthousiasteling die onderdeel wil zijn van een jong dynamisch team, lees dan v...
MotorVacature: redacteur/redactrice Nieuwsmotor
MotorVacature: redacteur/redactrice Nieuwsmotor
Nieuwsmotor.nl is al jaren de meest betrouwbare en best bezochte bron van snel, actueel en altijd kloppend motornieuws. Aan de basis hiervan staat ...

Persberichten

Registratie tellerstanden vanaf 1 juli ook bij motoren
Registratie tellerstanden vanaf 1 juli ook bij motoren
Vanaf 1 juli 2021 moeten erkende garagebedrijven de kilometerstand van motorfietsen registreren. Met de verplichte registratie krijgt de koper betr...
Bikers Classics 2021 toch nog afgelast
Bikers Classics 2021 toch nog afgelast
We hadden het al kunnen weten. Hoewel het aantal toegelaten personen voor buitenevenementen steeds groter wordt, is het organiseren van een groot f...
Nieuw: 2021 CFMoto 700CL-X met pre-order korting
Nieuw: 2021 CFMoto 700CL-X met pre-order korting
Eindelijk is de langverwachte CFMoto 700CL-X Heritage er. De 700CL-X staat met zijn frisse kijk op de klassieke stijl voor een nieuw hoofdstuk in d...
Nieuw: 2022 Ducati Diavel 1260S Black and Steel
Nieuw: 2022 Ducati Diavel 1260S Black and Steel
Ducati verrijkt de Diavel 1260 familie voor het modeljaar 2022 met de presentatie van de nieuwe Diavel 1260 S "Black and Steel", die vanaf eind jul...
Toeren met MOTORbeurs Utrecht ‘Brommers Kieken’
Toeren met MOTORbeurs Utrecht ‘Brommers Kieken’
Team MOTORbeurs Utrecht staat al enige tijd in de startblokken. Klaar om een nieuw concept aan motorrijdend Nederland aan te bieden: ‘Brommers Kiek...

Plaats Reactie


{rsform 3}