Alles over de nieuwe 2022 Yamaha R7

Alles over de nieuwe 2022 Yamaha R7

Aangedreven door Yamahas succesvolle en geliefde CP2-motor die bekend staat om zijn krachtige en lineaire koppelverloop, betrouwbaarheid en lage gebruikskosten, is de nieuwe R7 klaar om de markt van middengewichten te transformeren. Voorzien van een uniek kuipwerk en de beste specificaties, waaronder radiaal geplaatste voorremmen, upside-down voorvork en een A&S-koppeling, is de R7 een nieuwe motorfiets die geweldige Supersport-prestaties en uitstekend rijgedrag biedt in de agressieve stijl van de R-serie. En dat alles tegen een zeer concurrerende prijs.

Deze adembenemende machine is licht, compact en wendbaar en ontworpen om motorrijders optimale controle en de grootste funfactor in zijn klasse te geven, of ze nu op het circuit of op de weg rijden. Deze Supersport ligt echt binnen het bereik van elke motorrijder die deel wil uitmaken van de R-World. R7 is een droom die is uitgekomen en is verkrijgbaar in uitvoeringen met volledig vermogen en met 35 kW. Daarmee is deze superbike klaar om een nieuw publiek aan te trekken en de wereld van Supersport op zijn kop te zetten.

Op de Nieuwsmotor Facebook-pagina vindt u alle foto's (inclusief die van de opvallende Amerikaanse kleurstelling) van de Yamaha R7 in hoge resolutie: LINK Facebook foto-album

689 cc CP2-motor: sportprestaties met een grote dosis plezier

Door de duidelijke focus op puur rijplezier, toegankelijkheid en betaalbaarheid, vertegenwoordigt de nieuwe R7 een opwindende nieuwe dimensie in de R-serie Supersport-familie. Yamaha's succesvolle 689 cc CP2-motor wordt beschouwd als één van de meest karakteristieke, responsieve en betrouwbare ontwerpen in zijn klasse en is de perfecte krachtbron voor dit nieuwe model.

Met een 270-graden krukas die zorgt voor een onregelmatig ontstekingsinterval, levert de vloeistofgekoelde viertakt-, inline tweecilinder-, DOHC-, CP2-motor met vier kleppen een krachtig lineair koppel over een groot toerentalbereik en daarmee krachtige prestaties bij alle versnellingen en alle toerentallen. Met een maximumvermogen van 73,4 pk (54 kW) en een maximumkoppel van 67 Nm dat al beschikbaar is bij slechts 6.500 toeren, levert de R7 een fantastische acceleratie vanuit stilstand en tijdens het rijden. Daarnaast laten de onregelmatige pulsen van de krukas van 270 graden je hart steeds sneller kloppen naarmate je meer toeren maakt.

Speciale aanpassingen aan de bestaande CP2-motor bestaan uit een nieuwe ECU-specificatie en geoptimaliseerde luchtinlaatkanalen, evenals een herzien ontwerp van de uitlaat en geoptimaliseerde instellingen voor brandstofinjectie. Deze aanpassingen zorgen voor een betere bestuurbaarheid en een soepele en responsieve gasrespons, wat bijdraagt aan de plezierige koppelrijke rijervaring en ook nog eens voldoet aan alle eisen van de EU5-norm. Naast deze speciale aanpassingen heeft de R7 ook een iets kleinere reductiefactor van de secundaire set tandwielen voor een sportiever karakter met een krachtigere acceleratie.

A&S-koppeling: ultieme controle

Een belangrijk nieuw kenmerk van de CP2-motor in de R7 is de introductie van een A&S-koppeling (Assist en Slipper) om soepeler te schakelen en te voorkomen dat de motor te hoge toerentallen maakt en het achterwiel gaat stuiteren, wat resulteert in voorspelbaar en beheersbaar rijgedrag bij het naderen van bochten. Nog een voordeel van de A&S-koppeling van de R7 is dat de koppelingshendel veel lichter te bedienen is, ongeveer 33% lichter dan een standaardkoppeling.

Optioneel Quick Shift Systeem: naadloos opschakelen voor maximale acceleratie

R7-rijders kunnen een optioneel Quick Shift Systeem (QSS) op hun nieuwe Supersport laten monteren door de Yamaha-dealer die de motorfiets levert. Dit eenvoudige maar effectieve QSS heeft een schakelaar op de schakelpook om opschakelen te detecteren. De ECU onderbreekt dan onmiddellijk de stroomtoevoer naar de transmissie voor een paar milliseconden, zodat de rijder sneller en soepeler vol gas kan geven voor ongelooflijke acceleratie.

Slank en licht frame: ultra-responsief rijgedrag met wendbaarheid in de bochten

De slanke en compacte vorm zijn twee van de bijzondere kenmerken van de R7. Deze nieuwe Supersport heeft een lichtgewicht ruggengraatframe dat is ontworpen voor responsief en wendbaar rijgedrag in combinatie met snel en behendig bochtenwerk.

Een strak gemonteerde aluminium middenbeugel draagt bij aan de scherpe stuurprestaties van de motorfiets op het circuit en op de weg. Het stalen frame met hoge treksterkte bestaat uit buizen van verschillende sterktes op belangrijke locaties om een optimale stijfheidsbalans te realiseren.

Volledig instelbare 41 mm upside-down voorvork: makkelijk aan te passen aan circuit of weg

Er is veel aandacht besteed aan het ontwerp van het nieuwe wielophangingspakket van de R7 die optimale voorwielgrip biedt in bochten en bij het remmen. De nieuwe 41 mm upside-down voorvork van KYB zorgt voor hoge stabiliteit en een zelfverzekerde wegligging op racecircuits en kronkelende wegen. Het stevige en voorspelbare gevoel van voorwielgrip is het resultaat van een onder zwaartekracht gegoten bovenste kroonplaat en een onderste kroonplaat van gesmeed aluminium.

De R7 kan door de rijder worden afgesteld op verschillende omstandigheden en deze voorvork van de Supersport-klasse is voorzien van zowel een volledig instelbare veervoorspanning als rebound- en compressiedemping Met compressiedemping in de rechterpoot van de vork en rebound-demping in de linkerpoot van de vork zijn aanpassingen snel en gemakkelijk aan te brengen.

Voor nauwkeurige besturing met precieze feedback biedt de hoogwaardige upside-down voorvork van de R7 een steile balhoofdhoek van 23,7 graden met een naloop van 90 mm. Met een compacte wielbasis van 1.395 mm en een 51/49 gewichtsverdeling voor/achter is deze nieuwe Supersport gebouwd om hard en snel bochten te nemen.

Nieuw ontworpen link-type Monocross-achterwielophanging

De R7 heeft een nieuw ontworpen link-type Monocross-achterwielophanging met dempingseigenschappen en een veerconstante die zijn afgestemd op het sportieve karakter van de motorfiets. De schokbreker is horizontaal geplaatst om het zwaartepunt naar het midden te verplaatsen voor een grotere wendbaarheid en is voorzien van instelmechanismen voor de veervoorspanning en rebound-demping, waardoor het R7-chassis snel kan worden aangepast aan gebruik op het circuit of op de weg.

Supersport-rijpositie: clip-ons, verstelset voor voetsteunen en solozadel

De sportieve rijpositie van de R7 is het resultaat van vele uren aan testritten door fabriekscoureurs en het gebruik van clip-ons onderstreept het echte Supersport-DNA van de motorfiets. Na experimenten met een breed scala aan configuraties voor het stuur, zadel en de voetsteunen, is het eindresultaat ontworpen om een sportieve en toch aanpasbare rijpositie te creëren die veel bewegingsvrijheid biedt om je lichaam te verplaatsen in verschillende rijsituaties, met name bij racecircuits en kronkelende wegen.

Een belangrijk kenmerk is het ontwerp van de zitting dat smal is aan de binnenkant van de dijen van de rijder en breder is aan de achterkant, waardoor maximale bewegingsvrijheid mogelijk is. De backsweep- en drop-hoek van het clip-on-stuur en de positie van de voetsteun verstelset zijn zorgvuldig gekozen om een voorovergebogen rijhouding mogelijk te maken waarmee de rijder profiteert van optimale controle en de grootst mogelijke aerodynamische efficiëntie. De mogelijkheid om dicht op de motorfiets te kruipen wordt verder ondersteund door de tankafdekking met uitsparingen voor de knieën. Met deze knieruimte kan de rijder de motorfiets stevig vastgrijpen tijdens het remmen en in bochten.

Het solozadel beschikt over een bump stop en heeft een passagierskussen op de achterkant. De optionele zadelkap uit het Yamaha Genuine-accessories assortiment kan eenvoudig op de R7 worden gemonteerd voor rijders die alleen solo rijden.

Radiaal geplaatste remklauwen en radiale hoofdcilinder: uitstekende prestaties met vingertopbediening

De unieke kenmerken van de R-serie zijn in de R7 terug te vinden in het hoogwaardige voorremsysteem met radiaal geplaatste vierzuigerremklauwen die een nauwkeurige en uniforme remkracht leveren voor de ultieme vingertopbediening. Dit geavanceerde voorremsysteem bevat ook een radiale Brembo-hoofdcilinder die lineaire remdruk levert voor betere controle tijdens het afremmen.

Ultra-atletische afmetingen: de zoektocht naar perfecte controle

Wat de R7 zo'n aantrekkelijke Supersport machine maakt voor een breed scala aan klanten, is het feit dat de motorfiets de rijder in veel verschillende situaties een hoge mate van controle biedt. Een belangrijk element waardoor de R7-eigenaar zich echt één voelt met zijn machine, is de compacte en atletische vormgeving waardoor de rijder de machine de baas is in plaats van andersom.

Met een rijklaargewicht van slechts 188 kg en compacte afmetingen is de motorfiets zeer toegankelijk en kunnen rijders een integraal onderdeel worden van deze nieuwe generatie Supersport. Samen met het optimale zwaartepunt, de lage voorkant en het kleine traagheidsmoment geeft de compacte vormgeving de R7-rijder een gevoel van totale controle die zijn rijvaardigheid en zelfvertrouwen naar nieuwe hoogten voert en tegelijkertijd het genot van een dag op het circuit, een weekendrit of dagelijks woon-werkverkeer vergroot.

Superslank kuipwerk in de traditie van de R-serie: minder luchtweerstand voor optimale prestaties

Het frontale oppervlak van elke Supersport-motorfiets wordt zo klein mogelijk te houden om een hoge topsnelheid te behalen. In dit opzicht heeft de R7 een groot voordeel. De compacte CP2-motor is één van de smalste in de 700-cc klasse en het minimalistische buizenframe houdt de totale afmetingen zo klein mogelijk. Hierdoor heeft Yamaha de slankste R-serie ooit kunnen ontwikkelen, zelfs slanker dan de R3 en R125, en is de R7 één van de meest aerodynamische en efficiënte motorfietsen.

Het kleine frontale oppervlak maakt de R7 niet alleen één van de fraaiste Supersport-modellen, maar levert ook nog geweldige prestaties op. Met hetzelfde maximumvermogen als elke andere Yamaha met een CP2-motor, kan de aerodynamische nieuwe R7 een veel hogere topsnelheid behalen.

Het uiterlijk van de R-serie blijft in ontwikkeling: nog net zo puur en agressief als altijd

Met de stoere 'twin-eye' contourverlichting en de M-vormige luchtinlaat in de stijl van de YZR-M1 MotoGP™-motorfiets bestaat er geen twijfel dat de R7 een volwaardig lid van de R-serie is. De R7 vertegenwoordigt de evolutie van het gezicht van de R-serie en is voorzien van een enkele LED-koplamp die is verzonken in het iconische M-vormige luchtinlaatkanaal, terwijl LED-contourverlichting zich in het twin-eye gedeelte bevindt en er een nieuwe windgeleider aan de onderkant van de inlaat is geplaatst.

Nieuw ontworpen compleet LCD-instrumentenpaneel

De compacte Supersport-cockpit is uitgerust met een nieuw ontworpen lichtgewicht LCD-instrumentenpaneel met hoog contrast en een negatieve weergave, dat duidelijke informatie in een overzichtelijke indeling biedt zodat de R7-rijder zich kan concentreren op de weg voor hem. Het instrumentenpaneel bevat een versnellings- en een schakelindicator plus een QSS-lampje als deze optionele functie wordt gebruikt.

Lichtgewicht tienspaaks lichtmetalen velgen

Voor optimaal stuurgemak, goede wendbaarheid en responsieve vering is de R7 voorzien van lichtgewicht tienspaaks gegoten lichtmetalen velgen. Een 120/70ZR17-voorband biedt veel grip en een brede 180/55ZR17-achterband zorgen voor een stabiele en zelfverzekerde wegligging in bochten en bij het optrekken en remmen.

Technische kenmerken Yamaha R7

  • Compact CP2 689 cc crossplane-motorblok met een hoog koppel
  • Verkrijgbaar in uitvoeringen met volledig vermogen en met 35 kW
  • Ultracompact ontwerp met zuiver R-serie DNA
  • Zeer aerodynamisch gevormde kuip met aluminium onderste afdekking
  • Hoogwaardige 41 mm upside-down voorvork
  • Link-type Monocross-achterwielophanging met nieuw ontworpen schokdemper
  • A&S-koppeling
  • Licht buizenframe met aluminium middenbeugel voor een optimale stijfheidsbalans
  • Clip-on-stuur en lichtgewicht verstelset voor voetsteunen met stijlvolle hielbeschermers
  • Sportieve en aanpasbare voorovergebogen rijhouding
  • Stoere 'twin-eye' LED-contourverlichting in de stijl van de R-serie
  • Krachtige centrale LED-koplamp
  • Lichtgewicht gegoten lichtmetalen tienspaaksvelgen
  • Radiaal geplaatste voorremklauwen met radiale Brembo-hoofdcilinder
  • Supersport-cockpit met compleet LCD-instrumentenpaneel
  • Centraal M-vormig luchtinlaatkanaal
  • Krachtige voor- en achterremmen
  • Slanke brandstoftank van 13 liter met diepe uitsparingen voor de knieën
  • Achterkant in R-serie-stijl
  • 120/70-voorband, 180/55-achterband

Kleuren, beschikbaarheid en prijs van de R7

De nieuwe dynamische R7 is verkrijgbaar in twee kleuropties en krijgt als eerste motorfiets de volgende generatie kleuren en graphics uit de R-serie. De eerste kleuroptie is Icon Blue dat wordt gebruikt op de bovenste kuipdelen en op de onderste aluminium panelen en wielen. De zijkanten van de kuip krijgen een contrasterende donkere matblauwe tint. Het motorblok, de chassispanelen en de swingarm zijn afgewerkt in Crystal Graphite dat het krachtige en dynamische karakter van de R7 accentueert.

De R7 is ook verkrijgbaar in de kleuroptie Yamaha Black met minimale graphics en accenten. Deze glanzend zwarte afwerking geeft de motorfiets een vastberaden uiterlijk dat nog eens wordt versterkt door het motorblok en chassis in Crystal Graphite. Het mooie van deze pure kleurstelling is dat er een breed scala aan bijpassende rijkleding beschikbaar is en dat het ingetogen uiterlijk van de R7 overal de show steelt, van het racecircuit tot de snelweg of de stad.

Leveringen aan Europese Yamaha-dealers beginnen vanaf oktober 2021. Prijzen zijn nog niet bekend gemaakt, dit zal pas in september 2021 gebeuren. 

De wereld van Supersport is aan het veranderen. Hoewel de extremere modellen een vaste aanhang van prestatiegerichte rijders blijven aantrekken, breidt Yamaha het toonaangevende Supersport-assortiment verder uit met de introductie van de nieuwe R7. Dit model laat een nieuwe generatie motorrijders de R-World ontdekken met een uitvoering die volledig vermogen biedt en een 35 kW-uitvoering voor motorrijders met een A2-rijbewijs.

Yamaha R7: respect voor de legende

Geen enkele motorfiets zou zichzelf ooit durven vergelijken met de originele YZF-R7. Er werden in 1999 slechts 500 van deze fabrieksracemotoren geproduceerd om het model gehomologeerd te krijgen voor het Wereldkampioenschap Superbike en de 8 uur van Suzuka. De YZF-R7 werd gereden door legendarische racers zoals Noriyuki Haga en Wataru Yoshikawa en wordt beschouwd als één van de meest exotische en begeerlijke Japanse motorfietsen ooit gebouwd.

De naam van de nieuwe R7 getuigt van respect voor de originele limited edition YZF-R7 superbike. De 2021 R7 draagt deze beroemde naam met trots en is een nieuw soort Supersport die een jonger publiek zal aanspreken. De R7 is gebouwd om de volgende generatie motorrijders kennis te laten maken met de spanning, sensatie en het gevoel een trotse eigenaar te zijn; kenmerkende aspecten van de R-serie.

De nieuwe Yamaha R7: een nieuwe dimensie van de R-World

Hoewel er altijd plaats zal zijn voor de legendarische R1M, R1 en R6 Race, maakt de komst van de nieuwe R7 de R-World toegankelijk voor veel jongere motorrijders die verlangen naar de Supersport-levensstijl.

Jouw toegangsbewijs tot de R-World

Sinds de originele YZF-R1 in 1998 een ware revolutie ontketende in de wereld van Supersport, heeft de Yamaha R-serie zichzelf bewezen als het ultieme assortiment hoogwaardige motorfietsen. Het topmodel van het huidige assortiment is de R1M, de meest geavanceerde productiemotorfiets die ooit door Yamaha is gemaakt. De R-serie biedt circuitrijders een keur aan superieure machines, waaronder de R1 en R6 RACE, ondersteund door tal van GYTR-onderdelen waarmee je de motorfiets kunt afstellen voor maximaal motorvermogen en optimale chassisprestaties. Yamaha streeft ernaar om de ruimste keuze aan Supersport-modellen voor alle rijders aan te bieden, met aan de andere kant van het spectrum de tweecilinder R3 en de eencilinder R125, twee ideale modellen om nieuwere circuit- en wegrijders kennis te laten maken met de R-World.

Share

Laatste Nieuws

Motornieuws

Honda kondigt 2022 NT1100 crossover op basis van Africa Twin aan
Honda kondigt 2022 NT1100 crossover op basis van Africa Twin aan
In een teaservideo kondigt Honda een nieuw crossovermodel voor 2022 aan, waarvan al langer bekend is dat het nieuwe model NT1100 moet gaan heten. D...
Meer particuliere radarcontroles in Frankrijk
Meer particuliere radarcontroles in Frankrijk
Sinds 2018 heeft Frankrijk de snelheidscontroles opengesteld voor particuliere bedrijven. Dit werd toen gedaan om de politie te ontlasten. Sinds 20...
Terugroepactie Benelli TRK 502 en TRK 502 X
Terugroepactie Benelli TRK 502 en TRK 502 X
Benelli roept in Italië eigenaren van de TRK 502 en TRK 502 X op om een afspraak te maken bij de dealer. Op het moment is de 499cc tweecilinder één...
Amsterdam start proef met lawaaiflitspaal
Amsterdam start proef met lawaaiflitspaal
De gemeente Amsterdam gaat proeven doen met zogenaamde lawaaiflitspalen. Er zal gestart worden met het plaatsen van drie palen voorzien van special...
Snelheidsovertreding Duitsland twee keer zo duur
Snelheidsovertreding Duitsland twee keer zo duur
De Duitse boete systematiek is vernieuwd en goedgekeurd door de federale raad. Volgens de federale raad zijn de nieuwe en verhoogde boetes met name...

Motorsport

Yamaha lanceert Europese R7 Cup-serie, Nederland volgt in 2023
Yamaha lanceert Europese R7 Cup-serie, Nederland volgt in 2023
Yamaha Motor Europe is verheugd om in 2022 een uniek race-evenement aan te kondigen, met de geheel nieuwe Yamaha R7 Supersport-motorfiets. De Europ...
Voorlopige MotoGP-kalender 2022 bekend: 21 races wereldwijd
Voorlopige MotoGP-kalender 2022 bekend: 21 races wereldwijd
Het MotoGP-seizoen 2022 begint op 6 maart 2022 onder de lichten van Qatar, zo vermeldt de vandaag vrijgegeven voorlopige MotoGP-kalender voor volge...
KNMV & MON: nieuwe versie MX Masterplan naar losse stichting
KNMV & MON: nieuwe versie MX Masterplan naar losse stichting
Motorsportbonden KNMV en MON gaan samen een stichting oprichten die verantwoordelijk wordt voor de uitvoering van het MX-Masterplan en het beheer v...
MotoGP: Marc Marquez heer en meester in Amerika
MotoGP: Marc Marquez heer en meester in Amerika
Afgelopen dagen is er veel gesproken over Circuit of the Americas, veel klachten door de coureurs over het slechte asfalt. De baan is erg hobbelig ...
Biografie "Open" van Marc de Reuver nu te bestellen
Biografie "Open" van Marc de Reuver nu te bestellen
In een zoektocht naar waarom zijn eigen carrière nooit geworden is wat het volgens velen had moeten zijn, vertelt Marc de Reuver alles over zijn zw...

Motorprijzen

Kymco scooters prijslijst 2021
Kymco scooters prijslijst 2021
Op de 2021 prijslijst van Kymco motorscooters is de line-up grotendeels gelijk aan die van 2020, met daarop ook nu nog een aantal uitlopende Euro4-...
Triumph Motorcycles prijslijst 2021
Triumph Motorcycles prijslijst 2021
Op de 2021 prijslijst van Triumph Motorcycles voor Nederland staan erg veel modellen die vernieuwd zijn om aan de Euro5-homologatie te voldoen. Daa...
Hyosung prijslijst 2021
Hyosung prijslijst 2021
Over de prijslijst van het Chinees/Koreaanse motormerk Hyosung kunnen we kort zijn: daar staan twee betaalbare, lichte cruisermodellen op; de 125 e...
Mash Motors prijslijst 2021
Mash Motors prijslijst 2021
Op de prijslijst van Mash Motorcycles heeft importeur MotoMondo nog een aantal uitlopende Euro4 modellen uit modeljaar 2020 geplaatst, met daarnaas...
Kawasaki motoren prijslijst 2021
Kawasaki motoren prijslijst 2021
Op de 2021 prijslijst van Kawasaki in Nederland staan een aantal nieuwe prijzen voor de Euro5-modellen, met als opvallendste exclusieve nieuwkomer ...

Motorbranche

Mark Op de Beeck nieuwe Market Leader Benelux Triumph Motorcycles
Mark Op de Beeck nieuwe Market Leader Benelux Triumph Motorcycles
De Belg Mark Op de Beeck, jarenlang vooral bekend als General Manager van de Belgische Yamaha-importeur D'Ieteren Sport, zal vanaf nu de sales...
Belgische motormarkt: daling 10% september 2021
Belgische motormarkt: daling 10% september 2021
In tegenstelling tot in Nederland, kijkt de Belgische motormarkt ook afgelopen maand wederom tegen een verlies aan ten opzichte van 2020. In septem...
Franchisegever MotoPort Europe opent zelf motorkledingwinkel
Franchisegever MotoPort Europe opent zelf motorkledingwinkel
Normaal is MotoPort Europe BV alleen het bedrijf achter de franchiseformule van zestien MotoPort motorzaken in Nederland, maar nu komt daar iets bi...
Motorverkopen september 2021: BMW Motorrad valt hard terug
Motorverkopen september 2021: BMW Motorrad valt hard terug
In de maand september van 2021 liep Yamaha qua kentekenregistraties uit op het in de achtervolging gedwongen BMW Motorrad en een sterk volgend Kawa...
Mulders Motoren Veendam failliet verklaard.
Mulders Motoren Veendam failliet verklaard.
Mulders Motoren in Veendam is failliet. De dealer van KTM en Husqvarna is al sinds 1956 actief en of er een doorstart gaat komen is tot op heden on...

Motorvacatures

MotorVacature: Junior IT Developer Kawasaki
MotorVacature: Junior IT Developer Kawasaki
The Kawasaki Motors Europe IT team in Hoofddorp, The Netherlands, is looking for an innovative person who takes initiative and has experience in so...
MotorVacature: motorfiets technicus/monteur MotoPort Hippolytushoef
MotorVacature: motorfiets technicus/monteur MotoPort Hippolytushoef
Heb jij hart voor de motorfiets? Een technische opleiding & ervaring? En wil je als technicus & monteur doorgroeien in de nieuwste motortec...
MotorVacature: 1e monteur motorfietsen Motorhuis Zwolle
MotorVacature: 1e monteur motorfietsen Motorhuis Zwolle
Motorhuis Zwolle, de BMW en Ducati specialist in Zwolle en omstreken, zoekt een 1e monteur motorfietsen. Ben jij de monteur waar de klant vert...
MotorVacature: Technisch aftersales medewerker MotoMondo
MotorVacature: Technisch aftersales medewerker MotoMondo
MotoMondo is een dynamisch en snelgroeiend bedrijf in de motorbranche als importeur van de prachtige motorfietsmerken Royal Enfield, Mash, Moto Mor...
MotorVacature: Verkoopadviseur Motorverzekeringen
MotorVacature: Verkoopadviseur Motorverzekeringen
Ben jij een commercieel talent en ben jij op zoek naar een commerciële functie? Heb jij gevoel voor service en ben je ambitieus? Wij zijn op zoek n...

Persberichten

Justlease start private lease Qooder vierwielers
Justlease start private lease Qooder vierwielers
De Nederlandse private lease sector groeit onverminderd hard door en is inmiddels niet meer weg te denken uit het Nederlandse straatbeeld. Waar voo...
Nieuw: 2022 Ducati Scrambler 1100 Tribute Pro en Urban Motard
Nieuw: 2022 Ducati Scrambler 1100 Tribute Pro en Urban Motard
Ducati Scrambler was de hoofdrolspeler tijdens de tweede aflevering van de Ducati World Première 2022. In deze aflevering werden twee nieuwe modell...
Opening nieuwe locatie Geratel workshops motorfietsonderhoud
Opening nieuwe locatie Geratel workshops motorfietsonderhoud
Na 3,5 jaar met veel liefde en plezier workshops motorfietsonderhoud in ‘s Hertogenbosch te hebben gegeven, groeide Geratel uit haar voegen. Daarom...
2022 Indian Motorcycle eFTR Mini elektrische motor
2022 Indian Motorcycle eFTR Mini elektrische motor
Indian Motorcycle heeft vandaag een elektrische jeugdfiets aan zijn modellen gamma toegevoegd met de introductie van de geheel nieuwe eFTR Mini. Me...
Alles over de 2022 Triumph Tiger Sport 660
Alles over de 2022 Triumph Tiger Sport 660
Maak kennis met de gloednieuwe Tiger Sport 660, de motorfiets waarmee Triumph hun driecilinderplatform introduceert in het gamma van de middenklass...

Plaats Reactie


Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input