• Home
  • Persberichten
  • Persdossier: alles over de 2021 Harley-Davidson Pan America 1250
Persdossier: alles over de 2021 Harley-Davidson Pan America 1250

Persdossier: alles over de 2021 Harley-Davidson Pan America 1250

De Pan America 1250 en Pan America 1250 Special worden aangedreven door de nieuwe 152pk Revolution Max 1250-motor, een vloeistofgekoelde V-Twin met een cilinderinhoud van 1.250 cc. De motor is ontworpen om een brede powerband te bieden die zich opbouwt tot een golf van hoogtoerig vermogen. Om het totale gewicht van de motorfiets te minimaliseren (Pan America 1250 245kg. rijklaar/Pan America 1250 Special 258kg. rijklaar), is de Revolution Max-motor in het voertuig geïntegreerd als centraal onderdeel van het chassis. 

Beide Pan America-modellen zijn uitgerust met technologieën die de rijervaring verbeteren, waaronder meerdere elektronisch geregelde rijmodi en Cornering Rider Safety Enhancements. Deze brede verzameling technologieën is ontworpen om de prestaties van de motorfiets af te stemmen op de beschikbare tractie tijdens accelereren, vertragen en remmen. De Pan America 1250 Special is uitgerust met elektronisch verstelbare semi-actieve voor- en achtervering. Als eerste in de motorbranche is de Pan America uitgerust met het innovatieve Adaptive Ride Height (ARH), een revolutionair nieuw ophangingssysteem dat automatisch overschakelt tussen een lage stoppositie en een optimale rijhoogte wanneer de motorfiets in beweging is.

De ontwerp- en engineeringteams van Harley-Davidson hebben tijdens het creëren en verfijnen van de Pan America 1250 en Pan America 1250 Special zeer nauw samengewerkt. Centraal in hun visie stond praktische bruikbaarheid. Net als bij een goede multitool bepaalt de functie de vorm van deze Harley-Davidson-modellen. Van handgrepen tot geïntegreerde bagagedragers tot een horizontale koplamp die is geconfigureerd om een offroad-piste beter te verlichten, in alles volgt de vorm de functie. Geïnspireerd door de ruige Noord-Amerikaanse offroad-mogelijkheden, vallen de Pan America 1250 en Pan America 1250 Special visueel flink op in het Adventure Touring segment, met een ontwerp dat primair de capaciteiten van beide machines uitdraagt.

De Pan America 1250 en Pan America 1250 Special zullen in het late voorjaar van 2021 bij de Harley-Davidson-dealers aankomen met een vanaf prijs van respectievelijk €16.495 en €18.995 in België, en €18.995 en € 21.995 in Nederland. 

Dossier 2021 Harley-davidson PAN AMERICA 1250

De Harley-Davidson Pan America 1250 is een robuuste, krachtige, technologisch geavanceerde multifunctionele motorfiets die is ontworpen voor rijders die het echte avontuur willen opzoeken. De rijervaring is vertrouwenwekkend en intuïtief, op een motorfiets die rust en beheersing brengt, waar dat avontuur je ook brengt.

Geoptimaliseerd chassis

Prestaties en het minimaliseren van het gewicht waren de drijvende krachten achter zowel de voertuig- als motorarchitectuur, de materiaalkeuzes en de agressieve optimalisatie van de gebruikte onderdelen. Dit alles met als doel om een ideale vermogen-gewichtsverhouding te bereiken. De aandrijflijn is een dragend onderdeel van het chassis, waardoor het traditionele frame wegvalt. Drie verschillende elementen - het voorframe, het centrale frame en het achtergedeelte - worden rechtstreeks op de aandrijflijn bevestigd. Dit vermindert het gewicht van de motorfiets en resulteert in een stijf chassis dat bijdraagt aan zeer precies rijgedrag. De gegoten aluminium swingarm minimaliseert het onafgeveerde gewicht. Het chassis heeft een wielbasis van 158 cm, ideaal voor toeren (vooral met passagier en bagage) en wendbaarheid en dynamiek, twee vereisten voor rijden op onverharde ondergrond.

De gegoten aluminium wielen (19 inch voor en 17 inch achter) zijn sterk en toch licht, bedoeld voor gebruik op zowel verharde wegen als onverharde paden. Harley-Davidson en Michelin hebben voor de Pan America-modellen samen een Scorcher Adventure-band ontworpen die voldoet aan de hoge eisen van Adventure Touring. Voor rijders die op zoek zijn naar maximale offroad-grip en/of een alles-of-niets stijl zijn er via het Harley-Davidson onderdelen en accessoires programma Michelin Anakee Wild-banden met een agressief noppenprofiel te koop.

Brembo remmen

Harley-Davidson en Brembo hebben samen een geheel nieuw remsysteem ontwikkeld voor de Pan America-modellen. Het is ontworpen om de rijder een uitmuntend remgevoel en maximale remprestaties te bieden. De nieuwe radiale monoblock-remklauw met vier zuigers (30 mm) maakt optimaal gebruik van de materiaaleigenschappen om de stijfheid te vergroten en het totale gewicht te verminderen. De dubbele voorremschijven hebben een diameter van 320 mm, de enkele achterremschijf is 280 mm. Een nieuwe lichtgewicht hoofdremcilinder aan de voorzijde biedt een instelbare hendelrespons.

Verstelbare vering

De Pan America 1250 heeft premium passieve voor- en achtervering met volledig instelbare voorspanning en compressie/rebound-demping. Veerweg voor en achter is 7,48 inch (190 mm). De voorvering wordt verzorgd door een SHOWA 1-by-1 47 mm upside-down cartridge-vork. De achtervering is een SHOWA Piggyback-schokdemper met instelbare hydraulische voorspanning. De achterwielophanging is voorzien van een koppelingssysteem dat een progressief gevoel geeft tijdens de slag en zorgt voor een comfortabele, soepele rijervaring op asfalt en superieure ondersteuning tijdens offroad-rijden.

Touchscreen-scherm

Alle instrumentatie en infotainment wordt weergegeven op een kantelbaar 6,8-inch TFT-touchscreen (thin-filmtransistor, een soort liquid-crystal display dat bekendstaat om zijn hoge beeldkwaliteit en contrast). Het niet-reflecterende glas maakt dat alles in vrijwel alle lichtomstandigheden perfect af te lezen is. De touchscreen-functie wordt uitgeschakeld als de motorfiets in beweging is, maar de rijder kan tijdens stilstand veel functies van het scherm met de hand bedienen. Het display ondersteunt infotainment via Bluetooth vanaf de smartphone van de rijder, waaronder muziek en telefoon. Navigatie gaat via de gratis Harley-Davidson-app voor iOS of Android.

Cornering Rider Safety Enhancements

De Pan America 1250 is uitgerust met Cornering Rider Safety Enhancements, een verzameling technologieën die het vertrouwen van de rijder vergroten tijdens onverwachte situaties of slechte wegomstandigheden. De systemen zijn elektronisch en maken gebruik van de nieuwste chassiscontrole, elektronische remregeling en aandrijflijntechnologie. Cornering Rider Safety Enhancements maakt gebruik van een inertiële meeteenheid, IMU, voor optimale interventie onder hellingshoek. Elementen van het systeem voor de Pan America 1250 zijn onder meer: Cornering Enhanced Electronically Linked Braking, Cornering Enhanced Antilock Braking System, Cornering Enhanced Traction Control System, Cornering Enhanced Drag-Torque Slip Control System en Hill Hold Control.

Rijmodi

De prestatiekarakteristieken van de motorfiets en het niveau van technologische interventie worden elektronisch geregeld door selecteerbare rijmodi. Er zijn vijf modi beschikbaar op het basismodel (er zijn er vier voorgeprogrammeerd en één kan worden aangepast). De Pan America 1250 Special heeft twee extra modi die door de eigenaar kunnen worden aangepast. Voorgeprogrammeerde rijmodi voor de Pan America 1250 zijn onder meer Road, Sport, Rain, Off-Road en Off-Road Plus. Elke rijmodus bestaat uit een specifieke combinatie van vermogensafgifte, motorrem, Cornering Enhanced Antilock Braking System (C-ABS) en Cornering Enhanced Traction Control System (C-TCS) instellingen. De rijder kan zowel stilstaand als rijdend met de MODE-knop op de rechter controller de actieve rijmodus wijzigen.

Overige features Pan America 1250

• Het lichtgewicht uitlaatsysteem is gemaakt van corrosiebestendig 304-serie roestvrij staal en voldoet aan wereldwijde emissie-eisen (inclusief Euro V) en geluidsbeperkingen, zonder afbreuk te doen aan duurzaamheid of prestaties. De katalysator is zo dicht mogelijk bij de motor geplaatst om de grootte en het gewicht te minimaliseren en om warmte weg te houden van de rijder. Twee uitlaatdempers - een onder de motor en de tweede aan de rechterkant van de motorfiets - voegen volume toe aan het uitlaatsysteem. Hierdoor wordt het geluid effectief gedempt met minimale tegendruk, wat de prestaties verbetert. Het uitlaatsysteem is ontworpen om maximale ruimte onder de motorfiets te creëren om zo schade tijdens offroad-rijden te voorkomen en een zo groot mogelijke hellingshoek mogelijk te maken.
• Het rijdersgedeelte van het zadel heeft een hoge en lage positie, zodat de rijder optimaal op de motor past. De zithoogteverstelling gaat zonder gereedschap. De onbeladen zithoogte is 87 cm in de lage stand en 89,5 cm in de hoge stand.
• Het windscherm heeft vier standen en kan met één hand worden versteld, met behulp van een hendel naast het scherm.
• Cruise control is standaard.
• De lichtgewicht aluminium brandstoftank heeft een inhoud van 21 liter voor een groot rijbereik. De brandstofvulopening bevindt zich aan de voorkant van de tank, zodat deze niet wordt bedekt door eventuele tanktassen. Dit maakt het makkelijker te tanken met een tanktas. De tank is gevormd om de capaciteit van de luchtinlaat van de motor, die zich onder de tank bevindt, te optimaliseren.
• De Pan America 1250 is rondom voorzien van LED-verlichting die uitmuntende prestaties levert, met extra aandacht voor robuustheid en duurzaamheid in zware offroad-omstandigheden. De Daymaker Signature LED-koplamp is ontworpen met behulp van nieuwe fotometrische analysetechnologie om een solide lichtstraal op de weg te produceren met een zeer homogene lichtverspreiding, wat afleidende ‘hotspots’ elimineert.
• De voorste richtingaanwijzers zijn zo geplaatst dat ze tijdens offroad-rijden worden beschermd door de valbeugels.
• Lakkleuren: Vivid Black, River Rock Gray met embleem

PAN AMERICA 1250 SPECIAL

De Pan America 1250 Special is een premium Adventure Touring motorfiets met de volgende aanvullende exclusieve features:
Semi-actieve voor- en achtervering met Vehicle Load Control
De Pan America 1250 Special is uitgerust met elektronisch instelbare semi-actieve voor- en achtervering. Dit veersysteem maakt gebruik van sensoren op de motorfiets en regelt automatisch de demping op basis van de heersende omstandigheden en rijactiviteit. Deze ophangingscomponenten worden geleverd door SHOWA, terwijl de besturingssoftware is ontwikkeld door Harley-Davidson. Het Vehicle Load Control-systeem detecteert het gewicht van de rijder, passagier en bagage om de optimale vering te selecteren door automatisch de voorspanning van de achterdemper aan te passen. Hoogte onbeladen zadel is 84,8 cm in de lage stand en 87,4 cm in de hoge stand.

Bandenspanningscontrolesysteem (TPMS)

Het TPMS geeft de huidige bandenspanning voor en achter op het kleurenscherm weer en heeft een indicator om de rijder te waarschuwen als de bandenspanning te laag is en moet worden gecheckt. De juiste bandenspanning is belangrijk voor zowel de prestaties van de motorfiets als de levensduur van de banden.

Middenbok

Als de middenbok is uitgeklapt, neemt de geparkeerde motorfiets minder ruimte in dan wanneer hij op de zijstandaard zou leunen, wat een voordeel is in krappe garages. De middenbok tilt ook het achterwiel van de grond om onderhoud en bandenwissels te vergemakkelijken, zowel thuis als in het achterland.

Verstelbaar achterrempedaal

Zonder gereedschap kan de hoogte van het achterrempedaal in twee standen worden veranderd om de controle en het comfort te verbeteren als de rijder staat. Staand off-road rijden kan de controle over de motorfiets en het zicht op de route verbeteren.

Valbeugels

De valbeugels van stalen buizen zijn ontworpen om de radiateur te beschermen en de motorfiets te ondersteunen als hij omvalt.

Aluminium skidplate

Deze robuuste skidplate is ontworpen om het motorcarter te beschermen tegen stenen en klappen.

Daymaker Signature adaptieve koplamp

Geavanceerde Daymaker adaptieve koplamptechnologie maakt gebruik van de ABS IMU om de hellingshoek van de motorfiets te bepalen en automatisch extra licht in hoeken te projecteren. Zo kunnen delen van de weg verlicht worden die zonder deze technologie niet verlicht zouden kunnen worden door een LED-koplamp. Dit biedt de rijder meer vertrouwen op donkere wegen.
o Het systeem omvat drie LED-elementen per zijde, net boven de Daymaker hoofdkoplamp.
o De adaptieve lampen lichten in volgorde op, op basis van de hellingshoek van de motorfiets, bij 8 graden, 15 graden en 23 graden.
o In plaats van alleen maar aan en uit te schakelen, neemt de stroom naar de adaptieve elementen geleidelijk toe, zodat de extra verlichting progressief is en bijna naadloos lijkt voor de rijder.
o Het systeem werkt wanneer de koplamp in de grootlicht- of dimlichtmodus staat.

Handkappen en verwarmde handgrepen

Beide bieden extra comfort tijdens het rijden bij koud weer. De verwarmde handvatten hebben drie temperatuurinstellingen, te bedienen met een knop op het stuur.

Stuurdemper

Een stuurdemper verbetert de dynamische prestaties tijdens agressief offroad-rijden.

In de fabriek geïnstalleerde optie: aanpasbare rijhoogte

Harley-Davidson is de eerste producent die deze technologie aanbiedt in de motorindustrie, en Adaptive Ride Height (ARH) is uitsluitend een optie voor de Pan America 1250 Special. Adaptieve rijhoogte zorgt voor vertrouwen in verschillende omstandigheden. De technologie maakt een lagere zithoogte mogelijk wanneer de motorfiets stilstaat, zonder de bodemspeling tijdens het rijden in gevaar te brengen.

Dit revolutionaire veersysteem schakelt automatisch over tussen een lage stilstandpositie en een optimale rijhoogte wanneer de motorfiets in beweging is. Het systeem maakt het makkelijker om op de Pan America 1250 Special te stappen en de voeten op de grond te zetten bij een stop, door de zithoogte 2,5 tot 5 cm te verlagen (afhankelijk van de automatisch geselecteerde voorbelasting achter). De onbeladen zithoogte is 83 cm in de lage stand en 85,5 cm in de hoge stand. ARH gaat niet ten koste van de werking van de semi-actieve voor- en achtervering.
o ARH heeft geen invloed op de veerweg, hellingshoek, bodemspeling of rijkwaliteit.
o Er zijn vier selecteerbare submodi voor Adaptieve Ride Height:
➢ Automatische modus: het systeem bepaalt hoe snel de vering moet worden verlaagd op basis van hoe agressief de remactie is, met als doel de vering volledig te laten zakken als de motorfiets tot stilstand komt.
➢ Modi met korte vertraging en lange vertraging: in deze modi wordt de verlagingsfunctie vertraagd totdat de motorfiets tot stilstand komt. De volledige rijhoogte blijft dus behouden zolang de motorfiets met lage snelheid rijdt, bijvoorbeeld bij het oprijden van een parkeerplaats.
➢ Vergrendelde modus: het Adaptive Ride Height-systeem behoudt altijd de normale rijhoogte en daalt niet bij een stop. Deze modus is prettig voor een lange rijder die ARH niet nodig heeft om bij een stop de voeten op de grond te kunnen zetten, of voor offroad-rijden, waar een volledige rijhoogte wenselijk is bij lage snelheden.

In de fabriek geïnstalleerde optie: Tubeless spaakwielen

De roestvrijstalen spaken worden buiten de rand van de band door de aluminium velg gestoken. Deze wielen bieden de rijder met name in offroad-omstandigheden verschillende voordelen ten opzichte van gegoten wielen.
o Dit ontwerp maakt het gebruik van een tubeless band mogelijk, wat het gewicht van een binnenband elimineert.
o De spaken kunnen in het veld worden gerepareerd zonder het wiel van de motorfiets te halen of de band van het wiel te halen.
o De spaakwielen zien er zowel robuust als hightech uit.

Lakkleuren: Vivid Black; Gauntlet Grey Metallic; Deadwood Green (alleen beschikbaar in geselecteerde internationale markten); Two-Tone Baja Orange en Stone Washed White Pearl; allemaal met Split Graphic 

Technische gegevens 2021 Harley-Davidson Pan America

Lengte 2.265 mm
Zadelhoogte, onbelast 850 mm
Bodemspeling 175 mm
Balhoofdhoek 25
Naloop 157 mm
Wielbasis 1580 mm
Banden, voor specificatie 120/70R19 60V
Banden, achter specificatie 170/60R17 72V
Band, type H-D/Michelin Scorcher “Adventure”, Radial
Brandstofcapaciteit 21.2 l
Oliecapaciteit (met oliefilter) 4.5 l
Gewicht (rijklaar) 245 kg
Motor Revolution Max 1250
Boring 105 mm
Slag 72 mm
Cilinderinhoud 1.252 cc
Compressieverhouding 13.0:1
Brandstofsysteem Electronic Sequential Port Fuel Injection (ESPFI)
Uitlaat 2-in-1; katalysator in header
Koppel 128 Nm (bij 6,750 t/min)
Vermogen 152 PS / 150 HP / 112 kW @8750 rpm
Hellingshoek links/rechts (graden) 42
Brandstofverbruik 5,5 l/100 km
CO2-emissies 129 g/km CO2
Voorvork 47 mm upside-down voorvork met elektronisch verstelbare semi-actieve dempingcontrole. Aluminium kroonplaten
Schokdemper achter Linkage-gemonteerde monoshock met automatische elektronische regeling van de voorspanning en semi-actieve compressie- en rebound-demping.
Remmen Voor: radiaal bevestigde monoblock 4-zuiger remklauw, Achter: zwevende enkele remklauw
Richtingaanwijzers LED-richtingaanwijzers in Bullet-stijl
Dashboard 6,8-inch weergavegebied TFT-display met snelheidsmeter, versnelling, kilometerteller, brandstofpeil, klok, trip, omgevingstemperatuur, waarschuwing lage temperatuur, zijstand omlaag waarschuwing, tip-over waarschuwing, cruise, bereik en toerentellerindicatie BT-compatibel - telefoonkoppeling voor toegang tot telefoon, muziek, navigatie (uitsluitend HD-app)
Schermgrootte 173 mm
Soort Kleuren-TFT met Touch
Specificaties handset (indien uitgerust) Bluetooth
Handsfree mobiele telefoon Standaard
Talen voor spraakherkenning (alleen telefoonfuncties) Telefoonafhankelijk
Voertuig informatiescherm (luchttemperatuur, oliedruk) TPMS, Motortemperatuur, Accuspanning, Omgevingstemperatuur
USB Opladen en instrument-update, USB-C, 5V, 3A
Bluetooth Standaard

Share


Laatste Nieuws

Motornieuws

Reclame voor motorfietsen verboden in Amsterdamse metro
Reclame voor motorfietsen verboden in Amsterdamse metro
Vanaf gisteren mag in de Amsterdamse metrostations geen reclame meer gemaakt worden voor ‘fossiele producten’, zoals motorfietsen, auto’s en bromfi...
MV Agusta door kapitaal verhoging €30 miljoen uit betalingsregeling
MV Agusta door kapitaal verhoging €30 miljoen uit betalingsregeling
MV Agusta heeft opnieuw een flinke finacniële injectie gehad. In 2018 is er door de aandeelhouders al eens €50 miljoen aan werkkapitaal in het Ital...
CEO Yamaha Europe: excuses voor lange wachttijden levering nieuwe motoren
CEO Yamaha Europe: excuses voor lange wachttijden levering nieuwe motoren
In een videoboodschap voor klanten, dealers en geïnteresseerden heeft Eric de Seynes, President & CEO van Yamaha Motor Europe, officieel a...
Motor & Fiscus afl. 2: een motor van de zaak?
Motor & Fiscus afl. 2: een motor van de zaak?
In de vorige Motor & Fiscus rubriek, heb ik het uitgebreid gehad over wanneer je nu een motor op de zaak mag zetten en wanneer niet. Maar stel,...
Europees Parlement kiest voor verplichte APK motorfietsen in heel Europa
Europees Parlement kiest voor verplichte APK motorfietsen in heel Europa
Het Europese Parlement heeft eergisteren een resolutie aangenomen waarin het aan de Europese Commissie vraagt een pakket aan maatregelen rondom ver...

Motorsport

MotoGP: Jack Miller verslaat iedereen op Jerez
MotoGP: Jack Miller verslaat iedereen op Jerez
De tweede race van de MotoGP op Europese bodem in 2021 was vandaag op het circuit van Jerez. Het circuit waar Marc Marquez vorig jaar dermate hard ...
Dutch Masters of Motocross 2021 nu toch volledig afgelast
Dutch Masters of Motocross 2021 nu toch volledig afgelast
Nadat de organisatie van het Dutch Masters of Motocross kampioenschap de kalender voor 2021 verschillende malen moest aanpassen, blijkt het toch on...
MotoGP: Quartararo boekt tweede zege van het seizoen op Portimão
MotoGP: Quartararo boekt tweede zege van het seizoen op Portimão
De vanaf pole positie vertrokken Fransman Fabio Quartararo heeft zijn tweede zege van het 2021 MotoGP seizoen weten te behalen.Na bij de start enke...
2021 MotoGP Ronde 3 in Portugal komend weekend: tijden, televisie, online
2021 MotoGP Ronde 3 in Portugal komend weekend: tijden, televisie, online
Komend weekend wordt het derde wedstrijdweekend in de MotoGP voor 2021 in Portugal afgewerkt op het Autodromo Internacional do Algarve, beter ...
MotoGP: Marc Marquez fit verklaard om te racen
MotoGP: Marc Marquez fit verklaard om te racen
Eindelijk is het dan zover, goed nieuws uit het Honda MotoGP kamp. Marc Marquez zal het komend weekend weer zijn opwachting maken in het MotoGP wer...

Motorprijzen

Hyosung prijslijst 2021
Hyosung prijslijst 2021
Over de prijslijst van het Chinees/Koreaanse motormerk Hyosung kunnen we kort zijn: daar staan twee betaalbare, lichte cruisermodellen op; de 125 e...
Mash Motors prijslijst 2021
Mash Motors prijslijst 2021
Op de prijslijst van Mash Motorcycles heeft importeur MotoMondo nog een aantal uitlopende Euro4 modellen uit modeljaar 2020 geplaatst, met daarnaas...
Kawasaki motoren prijslijst 2021
Kawasaki motoren prijslijst 2021
Op de 2021 prijslijst van Kawasaki in Nederland staan een aantal nieuwe prijzen voor de Euro5-modellen, met als opvallendste exclusieve nieuwkomer ...
MV Agusta prijslijst 2021
MV Agusta prijslijst 2021
Langzaam maar zeker begint de prijslijst van MV Agusta weer wat te groeien, wat de richting aangeeft die onder de nieuwe eigenaar Timur Sardarov wo...
Benelli prijslijst 2021
Benelli prijslijst 2021
In de 2021 prijslijst van Benelli zien we de meeste modellen ook weer terug als Euro5-gehomologeerd, met uitzondering van de Leoncino Trail en...

Motorbranche

Nieuw management voor Polaris - Indian Motorcycle
Nieuw management voor Polaris - Indian Motorcycle
Polaris Inc. heeft gisteren aangekondigd dat Michael Speetzen is benoemd tot de nieuwe, permanente Chief Executive Officer en lid van de Raad van B...
Motormarkt België: Flinke groei april 2021
Motormarkt België: Flinke groei april 2021
Evenals in Nederland kende ook de Belgische motormarkt een flinke groei in april 2021. Ten opzichte van april 2020 is zelfs een stijging van meer d...
April 2021 toch erg goede maand voor verkoop nieuwe motoren
April 2021 toch erg goede maand voor verkoop nieuwe motoren
Met de registratie van 2033 kentekens voor nieuwe motoren is de afgelopen maand april van 2021 qua nieuwverkopen van motoren maar liefst 36% beter ...
Motorfabrikanten USA & Europa: stop importtarieven handelsoorlog
Motorfabrikanten USA & Europa: stop importtarieven handelsoorlog
Motorfabrikanten in zowel de EU als de VS roepen op om de vergeldingsmaatregelen op te schorten voor sectoren die feitelijk niet bij het oplopende ...
Remmenmerk Brembo koopt nu ook concurrent J.Juan op
Remmenmerk Brembo koopt nu ook concurrent J.Juan op
Het grote Italiaanse remmenmerk Brembo koopt haar kleinere toeleverancier èn concurrent J. Juan op, een Spaans bedrijf dat vooral actief is in de o...

Motorvacatures

MotorVacature: Parttime/fulltime verkoop-adviseur motorkleding
MotorVacature: Parttime/fulltime verkoop-adviseur motorkleding
Voor onze nieuwe prachtige motorkledingwinkel in Amsterdam zijn we per direct op zoek naar parttime/fulltime verkoop-adviseurs. Heb jij net al...
MotorVacature: R&D Project Engineer Pinlock
MotorVacature: R&D Project Engineer Pinlock
Hoe zorg je ervoor dat iedereen veilig motor kan rijden? Soms is motorrijden een hobby maar voor velen in de wereld is het hun primaire vervoersmid...
MotorVacature: Technical sales engineer Pinlock
MotorVacature: Technical sales engineer Pinlock
Hoe zorg je ervoor dat iedereen veilig motor kan rijden? Soms is motorrijden een hobby, maar voor velen in de wereld is het hun primaire vervoersmi...
MotorVacature: Service Coördinator Belgische markt Yamaha (Schiphol-Rijk)
MotorVacature: Service Coördinator Belgische markt Yamaha (Schiphol-Rijk)
Share our passion: Wij, bij Yamaha, streven er continu naar onze klanten ‘KANDO’ te laten ervaren. Dit is Japans voor het gevoel van ‘diepe voldoen...
MotorVacature: (junior) Productmanager CMS Lelystad
MotorVacature: (junior) Productmanager CMS Lelystad
Ben je een (jr) Productmanager met benzine in je bloed? Dan is dit jouw perfecte uitdaging! CMS (Consolidated Motor Spares) is wereldwijd de g...

Persberichten

Nieuw: 2021 Aprilia RS125 en Tuono 125
Nieuw: 2021 Aprilia RS125 en Tuono 125
De Aprilia RS 125 is het product van de geschiedenis en technologie van de RS-familie, die meesterwerken als de RSV4 en RS 660 heeft voortgebracht....
Nieuw: 2021 Aprilia RS125 en Tuono 125
Nieuw: 2021 Aprilia RS125 en Tuono 125
De Aprilia RS 125 is het product van de geschiedenis en technologie van de RS-familie, die meesterwerken als de RSV4 en RS 660 heeft voortgebracht....
Dunlop homologeert D952 en D908RR offroad motorbanden voor meer straatmotoren
Dunlop homologeert D952 en D908RR offroad motorbanden voor meer straatmotoren
Dunlop's D952 offroad-motorbanden worden gehomologeerd als motorbanden voor op de openbare weg, waardoor ze ook onder meer motoren gebruikt kunnen ...
Stadler-Proshop vernieuwt website
Stadler-Proshop vernieuwt website
Stadler-Proshop Eemnes lanceert een vernieuwde website. Hier kunt u de uitgebreide collectie Stadler motorkleding vinden en alle daarbij behorende ...
Husqvarna Motorcycles roept 2020 701 Enduro LR modellen terug
Husqvarna Motorcycles roept 2020 701 Enduro LR modellen terug
Brandstofleidingen moeten bij alle 701 Enduro LR-modellen vervangen worden bij de erkende Husqvarna Motorcycles dealers. Als voorzorgsmaatregel ro...

Plaats Reactie


{rsform 3}