Dossier: Alles over de 2021 Ducati Multistrada V4

Dossier: Alles over de 2021 Ducati Multistrada V4

De Multistrada naam op zich houdt een ambitieuze belofte in: het vermogen om grote veelzijdigheid te bieden. Hij is geboren met de bedoeling om een sportieve maar comfortabele motorfiets te zijn, die in staat is om elke conditie van de weg, asfalt of onverhard, in veiligheid en met betrouwbaarheid aan te pakken.

In 18 jaar tijd zijn er meer dan 110.000 eenheden geproduceerd en sinds de introductie in 2003 heeft de motorfiets zich kunnen ontwikkelen, waardoor het toepassingsgebied is uitgebreid. De eerste Multistrada was een sportmotor, met een goed koppel en voornamelijk geschikt voor gebruik op de weg. De 2010 versie was de eerste "vier motorfietsen in één", de eerste motorfiets ter wereld met Riding Modes. In 2015 werd echter het eerste motorblok met variabele timing gepresenteerd, waardoor de krachtafgifte soepeler verliep.

De vierde generatie Multistrada is een nog beter presterende motorfiets, maar nog gemakkelijker te rijden. Steviger en tegelijkertijd lichter. Veelzijdiger en comfortabeler, maar effectief in alle rijomstandigheden. Met andere woorden, Ducati wilde dat de Multistrada V4 de beste "Multi" ooit zou zijn. Kortom, meer Multistrada dan ooit.

De Multistrada V4 is "Sport" omdat hij licht en compact is, 170 pk heeft, elektronische MotoGP-hulpmiddelen en een chassis met praktische afmetingen voor een spannende en effectieve rit op gemengd terrein. Hij is "Touring" dankzij de belangrijkste onderhoudsintervallen die elke 60.000 km worden ingesteld, de buitengewone aandacht die in de ontwikkelingsfase aan het rijcomfort werd besteed, de Radarsystemen (de eerste motorfiets ter wereld met zowel voor- als achterradar), de navigatie die op het dashboard kan worden bekeken en de bochtverlichting. Hij is "Enduro" dankzij de uitstekende off-road capaciteiten, de elektronische vering, de vlotte krachtafgifte en de overbrengingsverhoudingen. Hij is "Urban" omdat hij een groot gebruiksgemak garandeert bij lage snelheden, maar ook dankzij de connectiviteit van de smartphone en een zorgvuldige studie van het thermisch comfort. Dit verklaart waarom het domineren van alle wegen nog nooit zo eenvoudig is geweest.

Het ontwerp van de Multistrada V4 is technisch gezien zeer functioneel en heeft geleid tot een solide, robuust en toch verfijnd esthetisch resultaat. Ducati ontwerpers hebben gewerkt aan de proporties en de compactheid van het motorfietschassis binnen de wielbasis, om de perfecte combinatie van vorm en functie te bevorderen. Dit feit is direct merkbaar aan de robuuste volumes aan de voorzijde met gespierde maar gewaagde lijnen om de 22-liter tank te integreren, in combinatie met de slanke achterkant die een optimale rijpositie mogelijk maakt, zelfs in de off-road-secties. De studie van de aërodynamische stroomlijn was gericht op het garanderen van het maximaal mogelijke comfort voor de rijder.

Het motorblok is het echte kloppende hart van deze motorfiets: de V4 Granturismo. Lichtgewicht (66,7 kg) en compact, hij heeft veel kracht, maar blijkt uitzonderlijk soepel te zijn bij lage toeren, krachtig in het middengebied en sportief bij hoge toeren. De V4 Granturismo heeft een cilinderinhoud van 1.158 cc en levert 170 pk (125 kW) bij 10.500 tpm met een maximum koppel van 125 Nm (12,7 kgm) bij 8.750 tpm. Bovendien maakt de toepassing van dit motorblok een aanzienlijke verlenging van de onderhoudsintervallen mogelijk: bij de Multistrada V4 is de olieverversing om de 15.000 km gepland, terwijl de klepspeling moet worden gecontroleerd en uiteindelijk om de 60.000 km moet worden bijgesteld. Geen enkele motorfiets in productie gaat zo ver.

Het elektronische pakket van de Multistrada V4 is state-of-the-art in de motorsector op het gebied van veiligheid, comfort, prestaties en connectiviteit. Het inertieplatform (IMU) beheert de werking van ABS Cornering, Ducati Wheelie Control (DWC), Ducati Traction Control (DTC), met "cornering" functie en, op de Multistrada V4 S, de Cornering Lights (DCL).
Ook is de Multistrada V4 S standaard voorzien van Vehicle Hold Control (VHC), die het gemakkelijk maakt om opnieuw bergopwaarts te starten. Op de Multistrada V4 S communiceert het inertieplatform ook continu met het semi-actieve Ducati Skyhook Suspension (DSS) besturingssysteem met Autoleveling-functie.

Met de Multistrada V4 introduceert Ducati ook een absolute primeur in de wereld van de motorfietsen: het revolutionaire radarsysteem voor en achter, dat het gebruik van Adaptive Cruise Control (ACC) en Blind Spot Detection (BSD) mogelijk maakt. Radars zijn geavanceerde hulpsystemen die Ducati samen met een technologische partner van topniveau, zoals Bosch, heeft ontwikkeld en zijn in staat om het rijden te ondersteunen en comfortabeler te maken dankzij de mogelijkheid om de situatie rondom de motorfiets te reconstrueren.

De Multistrada V4 is uitgerust met een aluminium monocoque frame, 19-inch voorwiel en een dubbelzijdige achterbrug en is geschikt voor spaakwielen. Hij heeft een geringe wielbasis (1.567 mm), een sportieve voorkant, vering met grote slag (170 mm voorwiel en 180 mm achterwiel), een bodemvrijheid van 220 mm en een droog gewicht van 215 kg. Dit alles maakt de Multistrada V4 intuïtief en effectief in de bochten als een echte Ducati en tegelijkertijd makkelijk te rijden en veelzijdig voor zowel on-road als off-road gebruik.

Met het doel om lange ritten op de snelweg comfortabeler te maken, hebben de ingenieurs van Ducati tijdens de ontwerp- en ontwikkelingsfase veel aandacht besteed aan wat in de autowereld Noise, Vibration, Harshness (NVH) wordt genoemd, of beter gezegd de meting van het algemene comfortniveau van het voertuig.

In die context werd een zorgvuldige aërodynamische studie - ook in de windtunnel - uitgevoerd om de rijder en de passagier zo goed mogelijk te beschermen tegen de wind, sissende geluiden te verminderen en de warmte van het motorblok weg te leiden van de benen van de rijder. Het resultaat is een plexiglas scherm met een nieuwe vorm, in hoogte verstelbaar met een enkele vinger, in combinatie met twee zijdelingse deflectoren. De vormen van de handbeschermers en de onderdelen die het meest aan de wind zijn blootgesteld zijn tot in detail bestudeerd, evenals het "geluid" van het motorblok, dat verfijnd maar altijd aanwezig is en met de typische Ducati sound. Het V4 Granturismo motorblok heeft ook de strategie om de achterbank bij stationair toerental te deactiveren. Op deze manier wordt bij het stoppen bij een verkeerslicht de achterbank gedeactiveerd (er is geen verbranding in de cilinders), waardoor het thermisch comfort van de rijder en de passagier wordt verbeterd dankzij een verlaging van de temperatuur en een vermindering van het brandstofverbruik.

De Multistrada V4 heeft veel verschillende configuratiemogelijkheden om aan de behoeften van de meest uiteenlopende klanten te voldoen. Het standaard V4 model is beschikbaar in het Ducati red en vertegenwoordigt de versie die is gewijd aan de liefhebbers van het 170 pk sterke motorblok en 215 kg gewicht.

Het centrale model van het gamma, de V4 S, is zowel in de kleur "Aviator Grey" als in het Ducati red verkrijgbaar. De Ducati Multistrada V4 S kan zowel met lichtmetalen- als spaakwielen besteld worden. Voor deze motorfiets heeft Ducati een nieuw pakket aan configuraties bedacht dat direct af fabriek kan worden besteld (Essential, Travel, Travel & Radar, Performance, Full). Het is al mogelijk om alle configuratiemogelijkheden te bekijken in de bike configurator van de Ducati website.

De derde versie is de Multistrada V4 S Sport, die een bijzonder gedurfde speciale kleurstelling biedt en het standaard Performance pakket met Akrapovič-uitlaat en carbon voorspatbord bevat.

De nieuwe Ducati Multistrada V4 zal vanaf eind december verkrijgbaar zijn bij de Ducati dealers in Nederland vanaf 22.390 Euro en vanaf begin januari bij de dealers in België vanaf 19.290 Euro.

 

  MULTISTRADA V4 MULTISTRADA V4 S MULTISTRADA V4 S SPORT
ENGINE
TYPE V4 Granturismo, V4 - 90°, 4 valves per cylinder, counter-rotating crankshaft, Twin Pulse firing order, liquid cooled  V4 Granturismo, V4 - 90°, 4 valves per cylinder, counter-rotating crankshaft, Twin Pulse firing order, liquid cooled  V4 Granturismo, V4 - 90°, 4 valves per cylinder, counter-rotating crankshaft, Twin Pulse firing order, liquid cooled 
DISPLACEMENT 1,158 cc (71 cu in) 1,158 cc (71 cu in) 1,158 cc (71 cu in)
BORE X STROKE 83 mm x 53.5 mm 83 mm x 53.5 mm 83 mm x 53.5 mm
COMPRESSION RATIO 14.0:1 14.0:1 14.0:1
POWER 170 hp (125 kW) @ 10,500 rpm 170 hp (125 kW) @ 10,500 rpm 170 hp (125 kW) @ 10,500 rpm
TORQUE 12.7 kgm (125 Nm, 92 lb ft) @ 8,750 rpm 12.7 kgm (125 Nm, 92 lb ft) @ 8,750 rpm 12.7 kgm (125 Nm, 92 lb ft) @ 8,750 rpm
FUEL INJECTION  Electronic fuel injection system, Øeq 46 mm elliptical throttle bodies with Ride-by-Wire system Electronic fuel injection system, Øeq 46 mm elliptical throttle bodies with Ride-by-Wire system Electronic fuel injection system, Øeq 46 mm elliptical throttle bodies with Ride-by-Wire system
EXHAUST Stainless steel muffler, double catalytic converter and 4 lambda probes Stainless steel muffler, double catalytic converter and 4 lambda probes Stainless steel muffler, double catalytic converter and 4 lambda probes
TRANSMISSION
GEARBOX 6 speed 6 speed 6 speed
PRIMARY DRIVE Straight cut gears, ratio 1.8:1 Straight cut gears, ratio 1.8:1 Straight cut gears, ratio 1.8:1
RATIO 1=40/13, 2=36/16, 3=34/19, 4=31/21, 5=23/29, 6=25/27 1=40/13, 2=36/16, 3=34/19, 4=31/21, 5=23/29, 6=25/27 1=40/13, 2=36/16, 3=34/19, 4=31/21, 5=23/29, 6=25/27
FINAL DRIVE Chain, front sprocket z16, rear sprocket z42 Chain, front sprocket z16, rear sprocket z42 Chain, front sprocket z16, rear sprocket z42
CLUTCH Multiplate wet clutch with hydraulic control, self-servo action on drive, slipper action on over-run Multiplate wet clutch with hydraulic control, self-servo action on drive, slipper action on over-run Multiplate wet clutch with hydraulic control, self-servo action on drive, slipper action on over-run
CHASSIS
FRAME Aluminum monocoque frame Aluminum monocoque frame Aluminum monocoque frame
FRONT SUSPENSION Ø 50 mm fully adjustable usd fork Ø 50 mm fully adjustable usd fork, electronic compression and rebound damping adjustment with Ducati Skyhook Suspension Ø 50 mm fully adjustable usd fork, electronic compression and rebound damping adjustment with Ducati Skyhook Suspension
FRONT WHEEL  Light alloy cast, 3" x 19" Light alloy cast, 3" x 19" Light alloy cast, 3" x 19"
FRONT TYRE Pirelli Scorpion Trail II 120/70 ZR 19 Pirelli Scorpion Trail II 120/70 ZR 19 Pirelli Scorpion Trail II 120/70 ZR 19
REAR SUSPENSION Fully adjustable monoshock, Remote spring preload adjustment, aluminium double-sided swingarm Fully adjustable monoshock, electronic adjustment with Ducati Skyhook Suspension, aluminium double-sided swingarm Fully adjustable monoshock, electronic adjustment with Ducati Skyhook Suspension, aluminium double-sided swingarm
REAR WHEEL Light alloy cast, 4.5" x 17" Light alloy cast, 4.5" x 17" Light alloy cast, 4.5" x 17"
REAR TYRE Pirelli Scorpion Trail II 170/60 ZR 17 Pirelli Scorpion Trail II 170/60 ZR 17 Pirelli Scorpion Trail II 170/60 ZR 17
WHEEL TRAVEL (FRONT/REAR) 170 mm / 180 mm (6.7 in / 7.1 in) 170 mm / 180 mm (6.7 in / 7.1 in) 170 mm / 180 mm (6.7 in / 7.1 in)
FRONT BRAKE 2 x Ø 320 mm semi-floating discs, radially mounted Brembo monobloc 4-piston 2-pad callipers, radial master cylinder, Cornering ABS 2 x Ø 330 mm semi-floating discs, radially mounted Brembo M50 Stylema monobloc 4-piston 2-pad callipers, radial master cylinder, Cornering ABS 2 x Ø 330 mm semi-floating discs, radially mounted Brembo M50 Stylema monobloc 4-piston 2-pad callipers, radial master cylinder, Cornering ABS
REAR BRAKE Ø 265 mm disc, Brembo 2-piston floating calliper, Cornering ABS Ø 265 mm disc, Brembo 2-piston floating calliper, Cornering ABS Ø 265 mm disc, Brembo 2-piston floating calliper, Cornering ABS
INSTRUMENTATION 5" TFT colour display 6.5" TFT colour display with Ducati Connect and full-map navigation system 6.5" TFT colour display with Ducati Connect and full-map navigation system
DIMENSIONS AND WEIGHTS
DRY WEIGHT  215 kg (474 lb) 218 kg (481 lb) 217 kg (478 lb)
KERB WEIGHT* 240 kg (529 lb) 243 kg (536 lb) 242 kg (533 lb)
SEAT HEIGHT Adjustable, 840 mm - 860 mm (33.1 in - 33.9 in) Adjustable, 840 mm - 860 mm (33.1 in - 33.9 in) Adjustable, 840 mm - 860 mm (33.1 in - 33.9 in)
WHEELBASE 1,567 mm (61.7 in) 1,567 mm (61.7 in) 1,567 mm (61.7 in)
RAKE 24.5° 24.5° 24.5°
TRAIL 102.5 mm (4.0 in) 102.5 mm (4.0 in) 102.5 mm (4.0 in)
FUEL TANK CAPACITY 22 l (5.8 US gal) 22 l (5.8 US gal) 22 l (5.8 US gal)
NUMBER OF SEATS 2 2 2
EQUIPMENT
SAFETY EQUIPMENT Riding Modes, Power Modes, ABS Cornering, Ducati Traction Control, Ducati Wheelie Control, Daytime Running Light, Ducati Brake Light Riding Modes, Power Modes, ABS Cornering, Ducati Traction Control, Ducati Wheelie Control, Daytime Running Light, Ducati Cornering Light, Ducati Brake Light, Vehicle Hold Control Riding Modes, Power Modes, ABS Cornering, Ducati Traction Control, Ducati Wheelie Control, Daytime Running Light, Ducati Cornering Light, Ducati Brake Light, Vehicle Hold Control
STANDARD EQUIPMENT Backlit handlebar switches, 5" TFT colour display Ducati Skyhook Suspension, Ducati Quick Shift, Cruise control, Hands-free, Backlit handlebar switches, 6.5" TFT colour display with Ducati Connect and full-map navigation system, Full LED headlight Ducati Skyhook Suspension, Ducati Quick Shift, Cruise control, Hands-free, Backlit handlebar switches, 6.5" TFT colour display with Ducati Connect and full-map navigation system, Full LED headlight, Carbon fiber front mudguard, Type-approved Akrapovic muffler
WARRANTY AND MAINTENANCE
WARRANTY 24 months (48 months**), unlimited mileage 24 months (48 months**), unlimited mileage 24 months (48 months**), unlimited mileage
MAINTENANCE SERVICE INTERVALS 15,000 km (9,000 miles) / 24 months 15,000 km (9,000 miles) / 24 months 15,000 km (9,000 miles) / 24 months
DESMOSERVICE 60,000 km (36,000 miles) 60,000 km (36,000 miles) 60,000 km (36,000 miles)
EMISSIONS AND CONSUMPTION (Only for countries where Euro 5 standard applies)
STANDARD Euro 5 Euro 5 Euro 5
CO2 EMISSIONS 162 g/km 162 g/km 162 g/km
CONSUMPTION 6.5 l/100 km 6.5 l/100 km 6.5 l/100 km

Share

  • 650 dsx
  • 700 cl-x


Laatste Nieuws

Motornieuws

Ducati kondigt nieuwe 2022 DesertX 950 als offroadmodel aan
Ducati kondigt nieuwe 2022 DesertX 950 als offroadmodel aan
Op 9 december 2021 belooft Ducati een nieuwe motorfiets te onthullen: de DesertX, een nieuwe Adventure motorfiets, volgens de makers ontworpen om "...
Prinsjesdag: KNMV pleit voor bijscholing motorrijders
Prinsjesdag: KNMV pleit voor bijscholing motorrijders
De KNMV heeft in een reactie op de tijdens Prinsjesdag aangekondigde regeringsplannen aangegeven blij te zijn met een deel van de kabinetsplannen d...
In 2022 Yamaha R1 en R6 GYTR Racebase-circuitmotoren leverbaar
In 2022 Yamaha R1 en R6 GYTR Racebase-circuitmotoren leverbaar
In Japan heeft Yamaha vandaag de 2022 Racebase-versies van de YZF-R1 en YZF-R6 aangekondigd, deze kunnen daar besteld worden voor levering in 2022....
Nieuw: 2022 Suzuki GSX-S1000GT
Nieuw: 2022 Suzuki GSX-S1000GT
Suzuki presenteert vandaag de nieuwe GSX-S1000GT, een toerversie van de bekende GSX-S1000. In feite is de basis vooral die van de GSX-S, met d...
2022 MV Agusta F3 RR: Euro5-gehomologeerde supersport met winglets
2022 MV Agusta F3 RR: Euro5-gehomologeerde supersport met winglets
Met een aantal interne aanpassingen aan het motorblok heeft MV Agusta de 2022 F3 RR geschikt gemaakt voor de Euro5 homologatie. DLC-coating op de k...

Motorsport

Wegracelegende Boet van Dulmen overleden na verkeersongeval
Wegracelegende Boet van Dulmen overleden na verkeersongeval
De legendarische motorcoureur Boet van Dulmen is vanochtend om het leven gekomen bij een ongeval in Ammerzoden. Van Dulmen startte tussen 1975 en 1...
Negenvoudig wereldkampioen Antonio Cairoli stopt met motorcross
Negenvoudig wereldkampioen Antonio Cairoli stopt met motorcross
Negenvoudig wereldkampioen Antonio "Tony" Cairoli stopt na dit seizoen met motorcross op het hoogste niveau, zo maakte de Italiaan vandaag -toch no...
Onrust in IDC wegracekampioenschap om 'exclusieve' track support
Onrust in IDC wegracekampioenschap om 'exclusieve' track support
In het Nederlandse wegracekampioenschap op het hoogste niveau, het International Dutch Championship, is onrust ontstaan omdat organisator CRT aange...
Bagnaia boekt zijn eerste MotoGP zege na spannend duel Marc Marquez
Bagnaia boekt zijn eerste MotoGP zege na spannend duel Marc Marquez
Francesco (Pecco) Bagnaia heeft op Aragon zijn allereerste MotoGP zege geboekt. De jonge Italiaan leidde de race vanaf de start, de enige die zijn ...
Tijdschema MotoGP Aragon 2021
Tijdschema MotoGP Aragon 2021
Komend weekend wordt in Spanje de dertiende Grand Prix van het seizoen 2021 verreden op het Motorland Aragon Circuit. Hieronder het tijdschema voor...

Motorprijzen

Kymco scooters prijslijst 2021
Kymco scooters prijslijst 2021
Op de 2021 prijslijst van Kymco motorscooters is de line-up grotendeels gelijk aan die van 2020, met daarop ook nu nog een aantal uitlopende Euro4-...
Triumph Motorcycles prijslijst 2021
Triumph Motorcycles prijslijst 2021
Op de 2021 prijslijst van Triumph Motorcycles voor Nederland staan erg veel modellen die vernieuwd zijn om aan de Euro5-homologatie te voldoen. Daa...
Hyosung prijslijst 2021
Hyosung prijslijst 2021
Over de prijslijst van het Chinees/Koreaanse motormerk Hyosung kunnen we kort zijn: daar staan twee betaalbare, lichte cruisermodellen op; de 125 e...
Mash Motors prijslijst 2021
Mash Motors prijslijst 2021
Op de prijslijst van Mash Motorcycles heeft importeur MotoMondo nog een aantal uitlopende Euro4 modellen uit modeljaar 2020 geplaatst, met daarnaas...
Kawasaki motoren prijslijst 2021
Kawasaki motoren prijslijst 2021
Op de 2021 prijslijst van Kawasaki in Nederland staan een aantal nieuwe prijzen voor de Euro5-modellen, met als opvallendste exclusieve nieuwkomer ...

Motorbranche

Leveringsproblemen motorbranche verergeren: hogere prijzen in 2022
Leveringsproblemen motorbranche verergeren: hogere prijzen in 2022
Meerdere importeurs bevestigen aan Nieuwsmotor.nl dat de levering van nieuwe motorfietsen forse vertraging oploopt Eén merk geeft zelfs aan di...
Kawasaki Motors Ltd. kondigt uitbreiding productiecapaciteit aan
Kawasaki Motors Ltd. kondigt uitbreiding productiecapaciteit aan
Nadat motorfabrikant Kawasaki recent in een mail aan dealers haar excuses voor de huidige leveringsproblemen maakte, komt het bedrijf nu ook met op...
Studie: motorfietssector zeer belangrijke factor Europese economie
Studie: motorfietssector zeer belangrijke factor Europese economie
Uit nieuw onderzoek van Oxford Economics blijkt dat de motorfietssector in Europa ongeveer 389.000 banen oplevert, zoals in de productie van voertu...
Marije van Ettekoven nieuwe Sales Manager Nieuwsmotor/Testmotor
Marije van Ettekoven nieuwe Sales Manager Nieuwsmotor/Testmotor
MotorCentraal heeft Marije van Ettekoven aangesteld als Sales Manager voor de populaire motorwebsites Nieuwsmotor, Testmotor, Cruizem, Oliepeil en ...
Motormarkt België: flinke dip in augustus 2021
Motormarkt België: flinke dip in augustus 2021
Evenals in juli, kent de motormarkt in België ook in augustus een flinke daling. In totaal zijn er afgelopen maand 2167 motorfietsen op kenteken ge...

Motorvacatures

MotorVacature: Technisch aftersales medewerker MotoMondo
MotorVacature: Technisch aftersales medewerker MotoMondo
MotoMondo is een dynamisch en snelgroeiend bedrijf in de motorbranche als importeur van de prachtige motorfietsmerken Royal Enfield, Mash, Moto Mor...
MotorVacature: Verkoopadviseur Motorverzekeringen
MotorVacature: Verkoopadviseur Motorverzekeringen
Ben jij een commercieel talent en ben jij op zoek naar een commerciële functie? Heb jij gevoel voor service en ben je ambitieus? Wij zijn op zoek n...
MotorVacature: medewerk(st)er HD kledingshop part-time - Amersfoort
MotorVacature: medewerk(st)er HD kledingshop part-time - Amersfoort
Ben jij gek op fashion, vind je het leuk om mensen de juiste outfit te adviseren en heb jij passie voor het merk Harley-Davidson? Dan zoeken wij jo...
MotorVacature: Allround werkplaatsmedewerker met commerciële ambities
MotorVacature: Allround werkplaatsmedewerker met commerciële ambities
Tsubakimoto Chain Co. met hoofdkantoor in Osaka, Japan, is een toonaangevende wereldwijde producent van mechanische aandrijfcomponenten; met een st...
MotorVacature: verkoop-adviseur Voordeelhelmen Amsterdam - parttime/fulltime
MotorVacature: verkoop-adviseur Voordeelhelmen Amsterdam - parttime/fulltime
Voor onze nieuwe prachtige motorkledingwinkel in Amsterdam zijn we per direct op zoek naar parttime/fulltime verkoop-adviseurs.Heb jij net als wij ...

Persberichten

Duell Bike-Center Group distributeur Shot motorcross- en enduro gear
Duell Bike-Center Group distributeur Shot motorcross- en enduro gear
De Finse distributeur Duell Bike-Center Group heeft de exclusieve distributierechten voor motorcrosskleding en protectoren overgenomen van het Fran...
Alles over de nieuwe 2022 Triumph Speed Triple 1200 RR
Alles over de nieuwe 2022 Triumph Speed Triple 1200 RR
De nieuwe Speed Triple 1200 RR reflecteert de trotse traditie die de automotive wereld in het VK kenmerkt en combineert Britse elegantie met meesle...
Maak nu kennis met de nieuwe CFMOTO 700CL-X
Maak nu kennis met de nieuwe CFMOTO 700CL-X
Je kan vanaf nu de nieuwe CFMOTO 700CL-X testen ! Via de website kan je een testrit aanvragen bij een dealer bij jou in de buurt.  De nieuwe ...
Nieuw: 2022 KTM 350 EXC-F Factory Edition
Nieuw: 2022 KTM 350 EXC-F Factory Edition
Onderscheid je van de rest en laat ze vooral jouw sporen zien. De KTM 350 EXC-F Factory Edition voor 2022 is gebouwd voor iedere rijder die op zoek...
BMW Motorrad Vision Amby concept: kruising tussen motor en fiets?
BMW Motorrad Vision Amby concept: kruising tussen motor en fiets?
Wat als je de handige, flexibele eigenschappen van een motorfiets zou kunnen combineren met die van een fiets? Zodat niet alleen de wegen, maar ook...

Plaats Reactie


{rsform 3}