Dossier: Alles over de 2021 Ducati Multistrada V4

Dossier: Alles over de 2021 Ducati Multistrada V4

De Multistrada naam op zich houdt een ambitieuze belofte in: het vermogen om grote veelzijdigheid te bieden. Hij is geboren met de bedoeling om een sportieve maar comfortabele motorfiets te zijn, die in staat is om elke conditie van de weg, asfalt of onverhard, in veiligheid en met betrouwbaarheid aan te pakken.

In 18 jaar tijd zijn er meer dan 110.000 eenheden geproduceerd en sinds de introductie in 2003 heeft de motorfiets zich kunnen ontwikkelen, waardoor het toepassingsgebied is uitgebreid. De eerste Multistrada was een sportmotor, met een goed koppel en voornamelijk geschikt voor gebruik op de weg. De 2010 versie was de eerste "vier motorfietsen in één", de eerste motorfiets ter wereld met Riding Modes. In 2015 werd echter het eerste motorblok met variabele timing gepresenteerd, waardoor de krachtafgifte soepeler verliep.

De vierde generatie Multistrada is een nog beter presterende motorfiets, maar nog gemakkelijker te rijden. Steviger en tegelijkertijd lichter. Veelzijdiger en comfortabeler, maar effectief in alle rijomstandigheden. Met andere woorden, Ducati wilde dat de Multistrada V4 de beste "Multi" ooit zou zijn. Kortom, meer Multistrada dan ooit.

De Multistrada V4 is "Sport" omdat hij licht en compact is, 170 pk heeft, elektronische MotoGP-hulpmiddelen en een chassis met praktische afmetingen voor een spannende en effectieve rit op gemengd terrein. Hij is "Touring" dankzij de belangrijkste onderhoudsintervallen die elke 60.000 km worden ingesteld, de buitengewone aandacht die in de ontwikkelingsfase aan het rijcomfort werd besteed, de Radarsystemen (de eerste motorfiets ter wereld met zowel voor- als achterradar), de navigatie die op het dashboard kan worden bekeken en de bochtverlichting. Hij is "Enduro" dankzij de uitstekende off-road capaciteiten, de elektronische vering, de vlotte krachtafgifte en de overbrengingsverhoudingen. Hij is "Urban" omdat hij een groot gebruiksgemak garandeert bij lage snelheden, maar ook dankzij de connectiviteit van de smartphone en een zorgvuldige studie van het thermisch comfort. Dit verklaart waarom het domineren van alle wegen nog nooit zo eenvoudig is geweest.

Het ontwerp van de Multistrada V4 is technisch gezien zeer functioneel en heeft geleid tot een solide, robuust en toch verfijnd esthetisch resultaat. Ducati ontwerpers hebben gewerkt aan de proporties en de compactheid van het motorfietschassis binnen de wielbasis, om de perfecte combinatie van vorm en functie te bevorderen. Dit feit is direct merkbaar aan de robuuste volumes aan de voorzijde met gespierde maar gewaagde lijnen om de 22-liter tank te integreren, in combinatie met de slanke achterkant die een optimale rijpositie mogelijk maakt, zelfs in de off-road-secties. De studie van de aërodynamische stroomlijn was gericht op het garanderen van het maximaal mogelijke comfort voor de rijder.

Het motorblok is het echte kloppende hart van deze motorfiets: de V4 Granturismo. Lichtgewicht (66,7 kg) en compact, hij heeft veel kracht, maar blijkt uitzonderlijk soepel te zijn bij lage toeren, krachtig in het middengebied en sportief bij hoge toeren. De V4 Granturismo heeft een cilinderinhoud van 1.158 cc en levert 170 pk (125 kW) bij 10.500 tpm met een maximum koppel van 125 Nm (12,7 kgm) bij 8.750 tpm. Bovendien maakt de toepassing van dit motorblok een aanzienlijke verlenging van de onderhoudsintervallen mogelijk: bij de Multistrada V4 is de olieverversing om de 15.000 km gepland, terwijl de klepspeling moet worden gecontroleerd en uiteindelijk om de 60.000 km moet worden bijgesteld. Geen enkele motorfiets in productie gaat zo ver.

Het elektronische pakket van de Multistrada V4 is state-of-the-art in de motorsector op het gebied van veiligheid, comfort, prestaties en connectiviteit. Het inertieplatform (IMU) beheert de werking van ABS Cornering, Ducati Wheelie Control (DWC), Ducati Traction Control (DTC), met "cornering" functie en, op de Multistrada V4 S, de Cornering Lights (DCL).
Ook is de Multistrada V4 S standaard voorzien van Vehicle Hold Control (VHC), die het gemakkelijk maakt om opnieuw bergopwaarts te starten. Op de Multistrada V4 S communiceert het inertieplatform ook continu met het semi-actieve Ducati Skyhook Suspension (DSS) besturingssysteem met Autoleveling-functie.

Met de Multistrada V4 introduceert Ducati ook een absolute primeur in de wereld van de motorfietsen: het revolutionaire radarsysteem voor en achter, dat het gebruik van Adaptive Cruise Control (ACC) en Blind Spot Detection (BSD) mogelijk maakt. Radars zijn geavanceerde hulpsystemen die Ducati samen met een technologische partner van topniveau, zoals Bosch, heeft ontwikkeld en zijn in staat om het rijden te ondersteunen en comfortabeler te maken dankzij de mogelijkheid om de situatie rondom de motorfiets te reconstrueren.

De Multistrada V4 is uitgerust met een aluminium monocoque frame, 19-inch voorwiel en een dubbelzijdige achterbrug en is geschikt voor spaakwielen. Hij heeft een geringe wielbasis (1.567 mm), een sportieve voorkant, vering met grote slag (170 mm voorwiel en 180 mm achterwiel), een bodemvrijheid van 220 mm en een droog gewicht van 215 kg. Dit alles maakt de Multistrada V4 intuïtief en effectief in de bochten als een echte Ducati en tegelijkertijd makkelijk te rijden en veelzijdig voor zowel on-road als off-road gebruik.

Met het doel om lange ritten op de snelweg comfortabeler te maken, hebben de ingenieurs van Ducati tijdens de ontwerp- en ontwikkelingsfase veel aandacht besteed aan wat in de autowereld Noise, Vibration, Harshness (NVH) wordt genoemd, of beter gezegd de meting van het algemene comfortniveau van het voertuig.

In die context werd een zorgvuldige aërodynamische studie - ook in de windtunnel - uitgevoerd om de rijder en de passagier zo goed mogelijk te beschermen tegen de wind, sissende geluiden te verminderen en de warmte van het motorblok weg te leiden van de benen van de rijder. Het resultaat is een plexiglas scherm met een nieuwe vorm, in hoogte verstelbaar met een enkele vinger, in combinatie met twee zijdelingse deflectoren. De vormen van de handbeschermers en de onderdelen die het meest aan de wind zijn blootgesteld zijn tot in detail bestudeerd, evenals het "geluid" van het motorblok, dat verfijnd maar altijd aanwezig is en met de typische Ducati sound. Het V4 Granturismo motorblok heeft ook de strategie om de achterbank bij stationair toerental te deactiveren. Op deze manier wordt bij het stoppen bij een verkeerslicht de achterbank gedeactiveerd (er is geen verbranding in de cilinders), waardoor het thermisch comfort van de rijder en de passagier wordt verbeterd dankzij een verlaging van de temperatuur en een vermindering van het brandstofverbruik.

De Multistrada V4 heeft veel verschillende configuratiemogelijkheden om aan de behoeften van de meest uiteenlopende klanten te voldoen. Het standaard V4 model is beschikbaar in het Ducati red en vertegenwoordigt de versie die is gewijd aan de liefhebbers van het 170 pk sterke motorblok en 215 kg gewicht.

Het centrale model van het gamma, de V4 S, is zowel in de kleur "Aviator Grey" als in het Ducati red verkrijgbaar. De Ducati Multistrada V4 S kan zowel met lichtmetalen- als spaakwielen besteld worden. Voor deze motorfiets heeft Ducati een nieuw pakket aan configuraties bedacht dat direct af fabriek kan worden besteld (Essential, Travel, Travel & Radar, Performance, Full). Het is al mogelijk om alle configuratiemogelijkheden te bekijken in de bike configurator van de Ducati website.

De derde versie is de Multistrada V4 S Sport, die een bijzonder gedurfde speciale kleurstelling biedt en het standaard Performance pakket met Akrapovič-uitlaat en carbon voorspatbord bevat.

De nieuwe Ducati Multistrada V4 zal vanaf eind december verkrijgbaar zijn bij de Ducati dealers in Nederland vanaf 22.390 Euro en vanaf begin januari bij de dealers in België vanaf 19.290 Euro.

 

  MULTISTRADA V4 MULTISTRADA V4 S MULTISTRADA V4 S SPORT
ENGINE
TYPE V4 Granturismo, V4 - 90°, 4 valves per cylinder, counter-rotating crankshaft, Twin Pulse firing order, liquid cooled  V4 Granturismo, V4 - 90°, 4 valves per cylinder, counter-rotating crankshaft, Twin Pulse firing order, liquid cooled  V4 Granturismo, V4 - 90°, 4 valves per cylinder, counter-rotating crankshaft, Twin Pulse firing order, liquid cooled 
DISPLACEMENT 1,158 cc (71 cu in) 1,158 cc (71 cu in) 1,158 cc (71 cu in)
BORE X STROKE 83 mm x 53.5 mm 83 mm x 53.5 mm 83 mm x 53.5 mm
COMPRESSION RATIO 14.0:1 14.0:1 14.0:1
POWER 170 hp (125 kW) @ 10,500 rpm 170 hp (125 kW) @ 10,500 rpm 170 hp (125 kW) @ 10,500 rpm
TORQUE 12.7 kgm (125 Nm, 92 lb ft) @ 8,750 rpm 12.7 kgm (125 Nm, 92 lb ft) @ 8,750 rpm 12.7 kgm (125 Nm, 92 lb ft) @ 8,750 rpm
FUEL INJECTION  Electronic fuel injection system, Øeq 46 mm elliptical throttle bodies with Ride-by-Wire system Electronic fuel injection system, Øeq 46 mm elliptical throttle bodies with Ride-by-Wire system Electronic fuel injection system, Øeq 46 mm elliptical throttle bodies with Ride-by-Wire system
EXHAUST Stainless steel muffler, double catalytic converter and 4 lambda probes Stainless steel muffler, double catalytic converter and 4 lambda probes Stainless steel muffler, double catalytic converter and 4 lambda probes
TRANSMISSION
GEARBOX 6 speed 6 speed 6 speed
PRIMARY DRIVE Straight cut gears, ratio 1.8:1 Straight cut gears, ratio 1.8:1 Straight cut gears, ratio 1.8:1
RATIO 1=40/13, 2=36/16, 3=34/19, 4=31/21, 5=23/29, 6=25/27 1=40/13, 2=36/16, 3=34/19, 4=31/21, 5=23/29, 6=25/27 1=40/13, 2=36/16, 3=34/19, 4=31/21, 5=23/29, 6=25/27
FINAL DRIVE Chain, front sprocket z16, rear sprocket z42 Chain, front sprocket z16, rear sprocket z42 Chain, front sprocket z16, rear sprocket z42
CLUTCH Multiplate wet clutch with hydraulic control, self-servo action on drive, slipper action on over-run Multiplate wet clutch with hydraulic control, self-servo action on drive, slipper action on over-run Multiplate wet clutch with hydraulic control, self-servo action on drive, slipper action on over-run
CHASSIS
FRAME Aluminum monocoque frame Aluminum monocoque frame Aluminum monocoque frame
FRONT SUSPENSION Ø 50 mm fully adjustable usd fork Ø 50 mm fully adjustable usd fork, electronic compression and rebound damping adjustment with Ducati Skyhook Suspension Ø 50 mm fully adjustable usd fork, electronic compression and rebound damping adjustment with Ducati Skyhook Suspension
FRONT WHEEL  Light alloy cast, 3" x 19" Light alloy cast, 3" x 19" Light alloy cast, 3" x 19"
FRONT TYRE Pirelli Scorpion Trail II 120/70 ZR 19 Pirelli Scorpion Trail II 120/70 ZR 19 Pirelli Scorpion Trail II 120/70 ZR 19
REAR SUSPENSION Fully adjustable monoshock, Remote spring preload adjustment, aluminium double-sided swingarm Fully adjustable monoshock, electronic adjustment with Ducati Skyhook Suspension, aluminium double-sided swingarm Fully adjustable monoshock, electronic adjustment with Ducati Skyhook Suspension, aluminium double-sided swingarm
REAR WHEEL Light alloy cast, 4.5" x 17" Light alloy cast, 4.5" x 17" Light alloy cast, 4.5" x 17"
REAR TYRE Pirelli Scorpion Trail II 170/60 ZR 17 Pirelli Scorpion Trail II 170/60 ZR 17 Pirelli Scorpion Trail II 170/60 ZR 17
WHEEL TRAVEL (FRONT/REAR) 170 mm / 180 mm (6.7 in / 7.1 in) 170 mm / 180 mm (6.7 in / 7.1 in) 170 mm / 180 mm (6.7 in / 7.1 in)
FRONT BRAKE 2 x Ø 320 mm semi-floating discs, radially mounted Brembo monobloc 4-piston 2-pad callipers, radial master cylinder, Cornering ABS 2 x Ø 330 mm semi-floating discs, radially mounted Brembo M50 Stylema monobloc 4-piston 2-pad callipers, radial master cylinder, Cornering ABS 2 x Ø 330 mm semi-floating discs, radially mounted Brembo M50 Stylema monobloc 4-piston 2-pad callipers, radial master cylinder, Cornering ABS
REAR BRAKE Ø 265 mm disc, Brembo 2-piston floating calliper, Cornering ABS Ø 265 mm disc, Brembo 2-piston floating calliper, Cornering ABS Ø 265 mm disc, Brembo 2-piston floating calliper, Cornering ABS
INSTRUMENTATION 5" TFT colour display 6.5" TFT colour display with Ducati Connect and full-map navigation system 6.5" TFT colour display with Ducati Connect and full-map navigation system
DIMENSIONS AND WEIGHTS
DRY WEIGHT  215 kg (474 lb) 218 kg (481 lb) 217 kg (478 lb)
KERB WEIGHT* 240 kg (529 lb) 243 kg (536 lb) 242 kg (533 lb)
SEAT HEIGHT Adjustable, 840 mm - 860 mm (33.1 in - 33.9 in) Adjustable, 840 mm - 860 mm (33.1 in - 33.9 in) Adjustable, 840 mm - 860 mm (33.1 in - 33.9 in)
WHEELBASE 1,567 mm (61.7 in) 1,567 mm (61.7 in) 1,567 mm (61.7 in)
RAKE 24.5° 24.5° 24.5°
TRAIL 102.5 mm (4.0 in) 102.5 mm (4.0 in) 102.5 mm (4.0 in)
FUEL TANK CAPACITY 22 l (5.8 US gal) 22 l (5.8 US gal) 22 l (5.8 US gal)
NUMBER OF SEATS 2 2 2
EQUIPMENT
SAFETY EQUIPMENT Riding Modes, Power Modes, ABS Cornering, Ducati Traction Control, Ducati Wheelie Control, Daytime Running Light, Ducati Brake Light Riding Modes, Power Modes, ABS Cornering, Ducati Traction Control, Ducati Wheelie Control, Daytime Running Light, Ducati Cornering Light, Ducati Brake Light, Vehicle Hold Control Riding Modes, Power Modes, ABS Cornering, Ducati Traction Control, Ducati Wheelie Control, Daytime Running Light, Ducati Cornering Light, Ducati Brake Light, Vehicle Hold Control
STANDARD EQUIPMENT Backlit handlebar switches, 5" TFT colour display Ducati Skyhook Suspension, Ducati Quick Shift, Cruise control, Hands-free, Backlit handlebar switches, 6.5" TFT colour display with Ducati Connect and full-map navigation system, Full LED headlight Ducati Skyhook Suspension, Ducati Quick Shift, Cruise control, Hands-free, Backlit handlebar switches, 6.5" TFT colour display with Ducati Connect and full-map navigation system, Full LED headlight, Carbon fiber front mudguard, Type-approved Akrapovic muffler
WARRANTY AND MAINTENANCE
WARRANTY 24 months (48 months**), unlimited mileage 24 months (48 months**), unlimited mileage 24 months (48 months**), unlimited mileage
MAINTENANCE SERVICE INTERVALS 15,000 km (9,000 miles) / 24 months 15,000 km (9,000 miles) / 24 months 15,000 km (9,000 miles) / 24 months
DESMOSERVICE 60,000 km (36,000 miles) 60,000 km (36,000 miles) 60,000 km (36,000 miles)
EMISSIONS AND CONSUMPTION (Only for countries where Euro 5 standard applies)
STANDARD Euro 5 Euro 5 Euro 5
CO2 EMISSIONS 162 g/km 162 g/km 162 g/km
CONSUMPTION 6.5 l/100 km 6.5 l/100 km 6.5 l/100 km

Share


Laatste Nieuws

Motornieuws

Nieuw 2021: Aprilia RSV4 en RSV4 Factory
Nieuw 2021: Aprilia RSV4 en RSV4 Factory
Naast de vandaag gepresenteerde supernaked Tuono V4 en V4 Factory heeft Aprilia ook de vernieuwde 2021 Aprilia RSV4 en RSV4 Factory geïntroduceerd....
Nieuw: 2021 Aprilia Tuono V4 en V4 Factory
Nieuw: 2021 Aprilia Tuono V4 en V4 Factory
Na de Aprilia Tuono 660 en de Aprilia Tuono V4X komt Aprilia nu met de reguliere Aprilia V4 en Aprilia V4 Factory. Beide modelvarianten van de V4 z...
KNMV wil groots evenement op 11 en 12 september 2021
KNMV wil groots evenement  op 11 en 12 september 2021
Wat er precies te gebeuren staat, blijft nog even onduidelijk, maar de KNMV wil op 11 en 12 september 2021 een 'groots nieuw evenement' organi...
MV Agusta CRC designcentrum door zonder Castiglioni
MV Agusta CRC designcentrum door zonder Castiglioni
Nadat Giovanni Castiglioni eerder deze week aankondigde een nieuwe designbedrijf te starten, komt MV Agusta nu met een persbericht waarin een nieuw...
Harley-Davidson voltooit Rewire reorganisatie
Harley-Davidson voltooit Rewire reorganisatie
Enige tijd geleden kondigde Harley-Davidson de reorganisatie plannen genaamd 'The Rewire' aan. Inmiddels laat Harley weten dat The Rewire is voltoo...

Motorsport

Kevin Benavides (Honda) wint Dakar Rally 2021, Pierre Cherpin overleden
Kevin Benavides (Honda) wint Dakar Rally 2021, Pierre Cherpin overleden
In de laatste etappe van de 2021 Dakar Rally is het Honda fabriekscoureur Kevin Benavides gelukt de leiding in het klassement vast te houden, de Ar...
Dakar 2021 motorrijders: nog extreem spannend na een-na-laatste dag
Dakar 2021 motorrijders: nog extreem spannend na een-na-laatste dag
De 11e etappe van vandaag in de 2021 Dakar werd al voor de rally als zéér zwaar, met misschien wel de moeilijkste special aangeduid. Het scheelde w...
Dakar 2021 - Etappe 10: leider Cornejo out na crash, Honda domineert toch
Dakar 2021 - Etappe 10: leider Cornejo out na crash, Honda domineert toch
 Ook vandaag moest er weer een grote naam de Dakar 2021 na een val verlaten, deze keer was het zelfs klassementsleider Nacho Cornejo, voluit J...
Dakar 2021 - Etappe 9: Honda wint, Toby Price out na crash
Dakar 2021 - Etappe 9: Honda wint, Toby Price out na crash
De 2021 Dakar Rally verloor vandaag twee belangrijke kanshebbers voor de overwinning: Toby Price (KTM) kwam ten val en de Yamaha van Ross Branch ga...
Dakar 2021 - etappe 8: Cornejo wint, De Soultrait in ziekenhuis
Dakar 2021 - etappe 8: Cornejo wint, De Soultrait in ziekenhuis
Na de tweede dag van de marathonetappe leidt Jose "Nacho" Cornejo het klassement. Dat is voor een tweede dag op rij dat dezelfde motorrijder bovena...

Motorprijzen

KTM motoren prijslijst 2021
KTM motoren prijslijst 2021
Op de voorlopige prijslijst van KTM ontbreken begin 2021 nog een aantal modellen, waarvoor blijkbaar (nog) geen Euro5-versie beschikbaar is, maar d...
BMW Motorrad prijslijst 2021
BMW Motorrad prijslijst 2021
Op de 2021 prijslijst van BMW Motorrad Nederland staan een aantal nieuwe modellen, waaronder de lichte G310R en G310GS adventure, de S1000R naked b...
SWM prijslijst 2021
SWM prijslijst 2021
De historie van SWM is roemrucht, met vele verschillende hoofdstukken. De meeste recente aflevering draait om een samenwerking tussen de overgeblev...
FB Mondial prijslijst 2021
FB Mondial prijslijst 2021
Ook FB Mondial is een Chinees product met een klassieke Europese naam, zoals meer merken van importorganisatie BW Import dat zijn. Vooral in België...
Orcal prijslijst 2021
Orcal prijslijst 2021
Feitelijk is Orcal nog nauwelijks aanwezig in Nederland, maar onder aanvoering van importeur BW Import wordt er vanuit België hard aan een dealerne...

Motorbranche

Lockdownmaatregelen showrooms motordealers verlengd
Lockdownmaatregelen showrooms motordealers verlengd
Het kabinet heeft besloten dat Nederland tenminste tot en met 9 februari 2021 in lockdown blijft. De geldende maatregelen voor de mobiliteitssector...
2020: wereldwijde verkoop motorfietsen daalde 18% tot 108,8 miljard
2020: wereldwijde verkoop motorfietsen daalde 18% tot 108,8 miljard
Volgens gegevens van de Italiaanse beursexperts van Finaria daalde de wereldwijde omzet van motorfietsen met 18% tot 108,8 miljard US dollar in 202...
In 2020 verkocht BMW Motorrad 169.272 motorfietsen, min 3 procent
In 2020 verkocht BMW Motorrad 169.272 motorfietsen, min 3 procent
In het kalenderjaar 2020 heeft BMW Motorrad 169.272 motorfietsen en motorscooters aan klanten kunnen uitleveren, zo meldt de BMW Group. Hiermee daa...
MKC Moto +1: nu ook Motoreflex overgenomen
MKC Moto +1: nu ook Motoreflex overgenomen
De motorkledingketen MKC Moto heeft bekend gemaakt dat zij per direct MotoReflex uit Kortrijk (B) hebben overgenomen. De bekende gezichten van het ...
Proefritten motordealers mogen nu toch weer wel
Proefritten motordealers mogen nu toch weer wel
Nadat BOVAG gisteren aan de bel trok bij de ministeries van I&W en EZK, is de tekst op de corona-site van de overheid aangepast, en de zinsnede...

Motorvacatures

MotorVacature: Monteur Motor Centrum Roosendaal
MotorVacature: Monteur Motor Centrum Roosendaal
Tijd voor een nieuwe route in 2021? Volg je de mbo-opleiding Motorfietstechnicus of ben je al een ervaren monteur? In beide gevallen nodigen wij je...
MotorVacature: Sales Engineer schokdempers motorfiets
MotorVacature: Sales Engineer schokdempers motorfiets
Heb je iets met motorfietsen, ben je commercieel-technisch aangelegd en wou je altijd al van je hobby je werk maken, check dan deze vacature.Tracti...
MotorVacature: Logistics Engineer Tractive Suspension
MotorVacature: Logistics Engineer Tractive Suspension
Ben je een talent op logistiek gebied, heb je interesse in motorsport, check dan deze vacture. Tractive Suspension in Cuijk levert met bijna 30 med...
MotorVacature: Assistant Product Manager Clothing & Merchandising
MotorVacature: Assistant Product Manager Clothing & Merchandising
Project opportunity within Clothing and Merchandising Kawasaki Motors Europe, located in Hoofddorp in the Netherlands. 6 months temporary proj...
MotorVacature: Commercieel binnendienst medewerker
MotorVacature: Commercieel binnendienst medewerker
Hoco Parts is gespecialiseerd in het importeren en distribueren van hoogwaardige producten voor de motorfiets after-market in Europa. Wij zijn een ...

Persberichten

2022 BMW Motorrad International GS Trophy in Albanië
2022 BMW Motorrad International GS Trophy in Albanië
‘Explore the unexpected’ is het motto van de achtste editie van de BMW Motorrad International GS Trophy. Die vindt tegen het einde van de zomer van...
Belgische motormarkt groeide 3,5% in 2020
Belgische motormarkt groeide 3,5% in 2020
Om de verspreiding van het coronavirus in te dijken mochten de Belgische motorwinkels in 2020 gedurende 2 periodes geen klanten ontvangen. Je zou e...
Verkoop Ducati daalde 10% in 2020, Streetfighter V4 topmodel
Verkoop Ducati daalde 10% in 2020, Streetfighter V4 topmodel
Ondanks de complexe wereldwijde situatie en de zeven weken durende productiestop in de piekperiode van het seizoen die de eerste zes maanden zwaar ...
Perier Motorsport nieuwe importeur Monimoto anti-diefstal tracking systemen
Perier Motorsport nieuwe importeur Monimoto anti-diefstal tracking systemen
Monimoto is een anti-diefstal smart tracking systeem dat je actief opbelt wanneer het nodig is. Het systeem werkt door middel van een Monimoto...
MotoSalon Motorbeurs België 2021: Popup Editie bij 500 motordealers
MotoSalon Motorbeurs België 2021: Popup Editie bij 500 motordealers
Tijdens 3 weekends in januari openen bijna 500 Belgische motordealers hun deuren voor het eerste Popup Motosalon op op16 & 17, 23 & 34 en 3...

Plaats Reactie


{rsform 3}