Husqvarna - Eenvoud in Beweging

 

KTM juli Nieuwsmotor

RAI Vereniging voert campagne ‘De slimme rijder is een motorrijder’

Logo RAI campagneMisschien ben je het nog niet op de sociale media tegengekomen, maar de RAI Vereniging is de afgelopen week gestart met een campagne om het motorrijden te promoten onder de naam: ‘De slimme rijder is een motorrijder’. Spil van de campagne is een speciaal daarvoor opgezette website www.deslimmemotorrijder.nl met relevante en actuele informatie en een kennisquiz over motorrijden (waar leuke prijzen te winnen zijn), maar ook andere communicatiemiddelen zullen worden ingezet om de (potentiële) motorrijder te bereiken.

In haar campagne richt de RAI Vereniging zich op 3 doelgroepen: Ten eerste de ruim half miljoen inactieve of ‘slapende’ motorrijders. Zij hebben wel een motorrijbewijs, maar hebben het afgelopen jaar niet meer gereden. Ten tweede een miljoen potentiële motorrijders. Zij hebben geen motorrijbewijs, maar hebben wel interesse om motor te rijden en ten derde de ruim 600 duizend actieve motorrijders. Zij rijden vooral recreatief en slechts een klein deel van hen gebruikt de motor voor het woon-werkverkeer.

De campagne richt zich per doelgroep op de beleving en de voordelen van de motor als vervoersmiddel, zoals het sneller langs de files rijden, geen parkeerproblemen en besparing op kosten. De campagne heeft een permanent karakter zo geeft de RAI Vereniging aan, zodat ook na 2018 alle categorieën motorrijders op hen gerichte acties kunnen verwachten.

RAI campagne

Bron en beeldmateriaal: RAI Vereniging

Gerelateerde artikelen

Plaats reactie

Beveiligingscode Vernieuwen

  • Pinterest
Ga

Revit Nieuwsmotor mei