Piaggio Vespa b.v. heeft Vivian van Kaam met ingang van 1 juni jl. aangesteld als Marketing Manager voor de merken Piaggio, Vespa, Moto Guzzi en Aprilia. Vivian volgt in die functie Vinh Thuan Tressi op, die zijn carrière in een nieuwe functie buiten Piaggio voortzet. In haar nieuwe rol is Vivian van Kaam (40) verantwoordelijk voor de marketing-, communicatie- en PR-activiteiten voor de scooter- en motorfietsmerken van Piaggio Vespa b.v. in Nederland, België en Luxemburg. 

Nauwe band met gemotoriseerde tweewielers 
Vivian is al vele jaren werkzaam binnen de mobiliteitssector, onder meer in diverse functies bij bandenfabrikant Bridgestone. Tot voor kort was Vivian werkzaam bij Bridgestone Europe NV/SA, Netherlands branch, waar ze onder andere verantwoordelijk was voor de Marketing en Public Relations voor motorbanden van het merk in de Benelux.

“Vinh Thuan Tressi heeft na een relatief korte maar constructieve periode bij Piaggio Vespa besloten om zijn carrière in zijn thuisland Duitsland een nieuwe impuls te geven. Vanzelfsprekend zijn wij erg blij om Vivian als nieuwe Marketing Manager voor onze merken aan boord te hebben,” verklaart Alex van den Hoff, Country Manager van Piaggio Vespa b.v.. “Vivian is al vele jaren actief in de wereld van de gemotoriseerde tweewielers en kent als geen ander de behoeften en vereisten van onze zakelijke relaties, zowel in België en Luxemburg als in Nederland. Ik wens haar heel veel plezier in haar nieuwe rol voor onze merken.”

Vivian Van Kaam Piaggio Vespa Nederland

Bron: Piaggio Vespa Nederland