België start campagne zichtbaarheid motorrijders

Go_For_Zero"Heb oog voor mekaar", zo luidt de nieuwe campagne die België is gestart gericht op automobilisten en motorrijders. Doel van de campagne is om meer begrip te kweken tussen motorrijders en automobilisten en hen advies te geven hoe ze elkaars verkeersveiligheid kunnen verbeteren.

Een jaar geleden gaf het Belgisch Instituut voor de Verkeersveiligheid de aftrap voor ”Go For Zero”, een initiatief dat bedrijven, organisaties, overheden, media en individuele burgers achter eenzelfde doel schaart: een veiliger verkeer. Op termijn moeten we streven naar het enige menselijk aanvaardbare doel op vlak van verkeersveiligheid: nul doden in het verkeer.

Naast de website www.goforzero.be/nl/heb-oog-voor-mekaar heeft de campagne een eigen platform op Facebook en Twitter.

Bron en video: RAI, Go For Zero


Plaats reactie


Beveiligingscode
Vernieuwen

KTM 298x90 Nieuwsmotor Powerdays2014

Merken

Beta |  Kymco |  Hyosung |  Husaberg |  KTM |  Harley-Davidson |  Suzuki |  SYM |  Triumph |  BMW Motorrad |  Ducati |  Husqvarna |  Vespa |  MV Agusta |  Honda |  Yamaha |  Kawasaki |  Moto Guzzi |  Aprilia |  Royal Enfield |  Peugeot |  Victory

Nieuwsmotor Nieuwsfeed

 
Nieuwsmotor Nieuws

Zoeken